Allia
Ajung la Jimin acasă(la vilă mai exact),intru și îmi vine un miros foarye puternic de băutură...Mamă deci îl chem pe Jin și îi zic să ii dea cu tigaia de la Delimano în cap sa isi revina!
A: Jin? Ma poti ajuta?
Jn: Spune!
A: Jimin s-a îmbătat,am venit la el iar în toată casa miroase a alcool! Vi sa ma ajuți?
Jn: Imediat colega! Aduc și tigaia?
A: Mamă.. parca mi-ai citit gândurile!Nu..nu o aduce.
Jn: Bine! Vin acum!
- A-Allia..? Ce faci tu a-aici?
- Am venit sa te pun in pat ca sa te odihnești Park Jimin!
- PARK JIMIN!!! CE PASTELE MAMEI FACI?! Striga Jin.
- Am băut putin...
- Allia,hai sa il ducem la el in camera.
- Hai ...
Îl luăm amândoi și îl ducem în camera lui.
- Allia...Te iubesc hai sa ne căsătorim!
- Jimin..tu te auzi ce spui? E 01:20 noaptea,iar eu stau după tine! Jin,de aici ma descurc,mersi.
- Cu placere. Imi zici si mie maine ce sa mai întâmplat ok?
- Ok!
Acesta pleaca și rămân cu domnul Park la el in camera.
Ma pun lângă el ca sa poata adormi...Dar fără să vreau adorm și eu!_Dimineata_
Ma trezesc si vad ca...STAU CU CAPUL PE PIEPTUL LUI JIMIN IAR EL NUSH CUM NAIBA A FACUT DE SI-A DAT BLUZA JOS..........
- Neața...
Nu-i raspund și ma ridic din pat.
- Scuze...scuze că a trebuit să vezi toate astea..
- Jimin,spuneai unele chestii de parca am mai fi împreună! Noroc ca azinoapte am dat drumul la toate geamurile ca sa se aeriseasca deoarece mirosea a numai alcool!
- Imi pare rau Allia!
Acesta vine si ma ia de mână apoi uitanduse la mine....Nu îl pot privi în ochi! E un monstru...rănește oameni!
- Înțeleg...nu mă iubești,nu te oblig...
Am lacrimi în ochi dar nu le pot da afară....Nu ....
Acesta vroia sa plece din camera dar nu stiu ce ma apuca și îl strig..
- Jimin..!
- Ce?
Ma îndrept spre el și il sărut! Acesta răspunde și el la sărutul pe care il l-am dat..
Ne despărțim din sărut apoi ma uit in jos.
- Scuze! Nu stiu ce ma apucat!
- Se vede ca ma iubesti! Daca nu ma iubeai,nu ai mai fi venit aici,și nici nu ma mai fi sărutat! Te stiu Allia.
- Da! E adevarat! Dar nu putem fi împreună!
- De ce?
- Pentru ca nu ne tine relatia,Jimin! Si eu trebuie sa plec acum. Trebuie să mă pregătesc pentru noul cover !
Spun plecând.
Ma doare sufletul pentru vorbele pe care le-am zis...Azi mai trebuie sa merg si la doctor....Numai pot suporta atatea lucruri!
- Allia? Esti bine?
CITEȘTI
After the heartbreak || ft. P.JM,K.TH,J.JK
Novela JuvenilExista soare după desparțire? Exista stele pe cer după desparțire? ________________________________________________ * VOLUMUL 1 * Lee Allia o adolescentă "normală" din Coreea de Sud,ajunge să îi cunoască pe BTS,prietenii fratelui său Minho(Lee Know)...