Nu e nevoie de un: Ramas bun

87 5 0
                                    

Încep a ma uita in jos,și nu stiu cea ce e corect sa fac. În același timp nu vreau ca el sa plece din trupa! Multe army îl iubesc si îl au bias. Iar daca ar afla că din cauza mea ar fi fost dat afară din trupa...Ar strica totul....
Jimin vine lângă mine si ma ia in brate..Eu incep sa plâng deoarece îmi aminteam fiecare clipa de chin/tortură din acea seară....
- Shh...O să fie bine. Iti promit. Nimeni și nimic nu o sa te mai rănească. Voi fi cu tine .
- Îmi trec prin minte ogramada de imagini din orele torturi..sa zic eu așa...
- Gândește-te la ceva ce te face fericită! Apropo,mai nou toate 4 aveti aproape 1Mil de fani! In doar 48 de ore.
- Wow...Asta mă bucur chiar foarte mult!
- Stiu,stiu cum e.
Ne privim în ochi iar apoi Jimin se apropie din ce in ce mai mult până când ma sărută.. Ii raspund la sărut....Il iubesc prea mult!
Ii pot simti pentru a doua oara buzele fini și moi..

_Dupa 6 zile..._
Autor
Allia se făcuse bine,și numai avea dureri de picioare așa că a reușit să își reia antrenamentele.
BangPd a propus să mai scoată o melodie. Care sa se numească Whistle. Înainte de a face primul pas acesta a întrebat-o pe Allia daca poate cânta.. :
- Allia,poti cânta?
- Da,de ce?
- Am auzit cea ce tia facut Jungkook,și vreau să îți cer scuze.
- Nu-i nevoie! Sa zicem ca l-am iertat într-un fel. Spuse ea.
Jungkook era la usa..Si auzise tot cea ce a discutat cu BangPd.
Regreta cea ce a facut,dar el,tot o iubea.
Sa vedem ce a mai făcut și Taehyung, o mai iubeste pe Allia? Răspunsul este da. Numai ca nu e asa de mult îndrăgostit cum e Jungkook și Jimin de ea.
Jimin,și Allia devenise foarte apropiati,se comportau ca un cuplu dar nu erau împreună.
Airra îl ura pe Jungkook foarte mult pentru cea ce făcuse.
Yira,îl iubea pe Taehyung...Soo-Min si Jin sunt împreună. Iar Minho? Minho e încă îndrăgostit lulea după Cho-Min iar ea după el. Niciunul nu vor sa spuna ce simte unul celuilalt.
E o dimineata de duminică ploioasă...

Allia
Stăteam cu ceilalți în living și glumeam,radeam,ne simteam pur si simplu bine.
Dar dintre dată,se aude soneria.
- Mă duc eu! Spun mergând deja spre usa.
Deschid usa si ma uit lung...
- Buna..

After the heartbreak || ft. P.JM,K.TH,J.JKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum