- Mami!! Nu..!
- Fugi cu Minho afară!
- Hai Alli! Striga Minho.
- Dar...mami va rămâne in foc!
- Am sunat deja ajutoarele. Sunt pe drum hai afara! Repede până nu te intoxici.
Ies repede din casa..Sper ca mami sa fie bine! Mai ales tati...
Încep a plange iar Minho ma ia in brate spunandumi:
- Mereu te voi apăra Alli! Mereu..! Acum sa asteptam! Si sa ne calmam.
Poliția,pompierii și ambulanța au venit...Iau scos pe mami și tati dar doar pe mami a adus-o !
- M-mama? Tata e bine? Intreaba Minho.
Aceasta izbucnește în plâns și spune:
- Nu am reusit sa il s-salvez! Imi cer scuze că veti trăi fără tata de acum!
Încep a plange deoarece tati a murit..Nu vroiam sa moara! Cine o sa ma mai apere de oamenii aceia răi care le rău la fete?!
- Shh...
- Buna seara! Va trebui să veniți cu noi pentru a ne asigura ca toti sunteti bine!
O lună am stat la mătușa Tammara până neam gasit o altă casă.. În Seul!Coșmarul......
Fug deja de 30 de minute de acel om..imi este frică! Daca o sa imi faca ceva rau?!
Tata unde esti...ajutama!
- Stai..pe tine te cunosc .....esti......Brusc ma trezesc..E dimineata...Nu din nou...urasc coșmarul acesta! E despre un băiat sau bărbat care ma urmărea și vroia sa ma violeze....Nu am reusit sa ii vad fata!
Cobor jos din pat si merg spre dulap pentru a îmi lua ceva de îmbrăcat.Afara vad ca e canicula! ..Mor deja de cald!
Merg spre bucătărie și îl aud pe Minho cum vorbeste cu băieți și o fata.
Hm. Cred ca e verișoara lui J-Hope!
- Neața surioara mea frumoasaaaa!
- Neața...Cei cu fericirea asta pe tine?
Ma uit spre fata care stătea pe canapea lângă Jhope și îi spun:
- Buna,tu trebuie sa fii verișoara lui J-Hope,nu?
- Da! Sunt Tiffany.
- Încântată!
- La fel.
- Deci. De ce fratele meu îndrăgostit lulea este fericit? Spun asta deoarece am văzut că amândoi se privesc chiar foarte...Frumos sa zic eu.
- Ce? Eu? Îndrăgostit? In fine. Ei bine.....Miam luat masina.
- Wait...what? Tu...Sti...sa conduci?
- Daaa.
- Aha și de asta numai erau cealaltă jumătate din bani de pe cont. Spun zămbind.
- Să zicem.
- Heyy.
- Hey Jimin.
- Apropo..Minho..Iar...
- Iar? Off.. Oricum cine se apropie de tine numai este până ziua de apoi.
Eu și Tiffany chicotim apoi mergem putin în grădina sa vorbim...Despre băieți.
- Și...cum te înțelegi cu Minho?
- Chiar dacă neam intalnit pentru prima oară,E un băiat drăguț. Si recunosc..îmi cam place.
- Stiam deja.
- Tu cu Jimin?
- Suntem împreună dar Jungkook și Taehyung se tot baga în relația noastră...
- Aha..Las' ca le vin eu de hac!
CITEȘTI
After the heartbreak || ft. P.JM,K.TH,J.JK
Fiksi RemajaExista soare după desparțire? Exista stele pe cer după desparțire? ________________________________________________ * VOLUMUL 1 * Lee Allia o adolescentă "normală" din Coreea de Sud,ajunge să îi cunoască pe BTS,prietenii fratelui său Minho(Lee Know)...