yoongi's letter | son

815 84 65
                                    



hoseok,

bu eski eşinden sana küçük bir açıklama yazısı.

öncelikle evden çıkmak zorunda değilsin, bir daha uğramayacağım.

merak ettiğini biliyorum, bir anda ne oldu?

öğrendim hoseok, çok kötü şeyler öğrendim.

biliyorsun babam ülkede söz sahibi olan siyasetçilerdendi, iyi bir insan değildi kabul ediyorum ama karısı ve kızıyla evinde suikasta uğrayacak kadar da kötü değildi.

hele içerideki annem ve küçük kardeşim bunu hiçbir zaman hak etmedi.

bilirsin annemi sana çok anlatırdım,

beyaz tenimi ve ince bacaklarımı ondan almıştım ve o gerçekten çok güzel bir kadındı.

küçük kardeşim dünyalar tatlısıydı, beni çok severdi.

beni zaten bu dünyada bir annem, bir küçük kardeşim, bir de sen sevdin hoseok.

senin sevgini her zaman hissettim, şu an sen koltukta uyuklarken bile hissediyorum.

yanlış anlama ben de seni çok sevdim, benim bile aklımın almayacağı kadar çok sevdim.

sevgi bazen yeterli gelmiyor, yemin ederim yetseydi elimden geleni yapardım.

babama suikast düzenleyip bütün ailemin cayır cayır yanmasına sebep olanlardan birinin abin olduğunu öğrendim.

diğer ortaklarını teker teker öldürdüm hoseok, tek bir gözümü bile kırpmadan.

ama senin o orospu çocuğu abin çoktan kendi bokunda boğulup ölmüştü, içimdeki öfke dinmiyordu.

seni her gördüğümde kardeşimi ve annemi öldüren abin geliyordu aklıma.

baş etmeye çalıştım, uyuşturucular kullandım, bütün ağır alkolleri denedim, hiçbiri unutturmadı.

sana dokunmak alevlerin arasında yanıyormuşum hissi veriyordu, geçmesini bekledim, geçmedi.

geçmeyeceğini anladım, şimdi gidiyorum.

seni asla göremeyeceğim bir yere gidiyorum, çoktan boktan işlere battım, muhtemelen aşırı dozdan bir yerde çürümüş leşim bulunur.

son olarak seni aldatmadım, takıldığım yerlerden birinde bir kız vardı, bana yanıktı, birden üstüme atladı ve öptü. dudaklarım seninkine mühürlüyken başkasının dudağını öpmek içimi kaldırmıştı. boynumdaki izler kavgadan kalmaydı. inanır mısın biliyorum ama aldatmanın ne kadar adice olduğunu hep sana söylerdim, bunda ciddiyim, seni asla aldatmadım ve aldatmayacağım da.

kalbime gömülüsün ve oradan seni çıkartmayacağım.

ama canını acıtmak için yalan söyledim, abinden öcümü alamadıkça sana kinlendim. şimdi bu kinin daha da büyüyüp istemediğim şeyleri yaptırmaması için gidiyorum.

bir zamanlar seni seven min yoongi.

okumaya başladığımdan beri akan gözyaşlarımı sildim. benim bir suçum yoktu, yoongi'nin bir suçu yoktu.

bizim sonumuzu başkaları hazırlamıştı.

ayrıydık, fiziken yaşıyorduk ama gerçekten yaşadığımız söylenemezdi.

ne bir daha yoongi beni gördü, ne de ben onu.

sadece dünyada birbirini seven iki insan vardı, hoseok ve yoongi yok olmuştu.

sadece dünyada birbirini seven iki insan vardı, hoseok ve yoongi yok olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ve minific'imiz bitti.

okuyanlara teşekkürler,

zamanınızı çalmamışımdır umarım,

biraz içimdeki ağlamak isteyen tarafı beslemek için yazdım bunu,

sizi seviyorum.

son olarak, nasılsınız?(siz cevaplayana kadar sormaya devam edeceğim)

said you'd die for me but you lied to me | sope✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin