Když jsme došla na hodinu lektvarů bylo tady pár Nebelvirů a mezi nima ta slavná trojka neboli Gold trojka neboli parta tupců jak jim říkám já. Šla jsem si sednout do zadu abych na všechni viděla a jen čekala až všichni přijdou, po chvíli si ke mně sedl někdo z Nebelvirů asi Nevill nevím jak se menuje ale asi to byl nevill "a-a-hoj „" no ahoj co tu pohledaváš víš že lvy na téhle straně nemají co dělat?! „ řekla sem s nechutí
"A-a-ano ví-m„" tak co tu tedy děláš? „
"no-no on-o t-am už n-nen-í mí-s-to„" fajn „ po chvíli do třídy přišel Snape "takže dnes vás přiřadím do dvojic „" uf aspoň tu nebudu stím koktalem „ řekla jsem si spíš pro sebe "takže longbottom a Zabini, Malfoy a Parkrová, Potter a Parkinsnkvá, ........Dál jsem neposlouchala a šla za Dracem" ahoj Darco „ "no ahoj konečně si se doplazila „" buď sticha Malfoy „ "ano má princezno „" nech toho „ "jak si přejete „ zasmáli sme se, poté co jsem si sedla sem si vyndala kotlík" takže dnes nebudeme namíchávat žádné lektvary„ řekl ledově snape až se mi udělala husyna na ruce "pojďte všichni sem před lavice a udělejte kruh „ vstala jsem a šla dopředu za ostatními, zamnou šel Draco" udělejte kruh a chytnete se za ruce „ chytla sem se na praví straně Dracovi ruky a na levé straně sem držela Blaisovu ruku "teď si sedněte a buť te sticha „ poslechla sem po chvíli bylo úplně hrobový ticho dokonce sem slyšela jak Dracovi v klidu byje srdce" poté sme dělali nějaké kouzla když konečně skončila ta otravná hodina běžela sem na hodinu Jasnkvědectví, když sme doběhla do třídy sedla sem si vedle Draca opět "ahoj Parkrová jak pak se máte? „" pane Malfoy mám se skvěle „ poté zazvonilo. Po chvíli přišla profesorka mněli sme číst budoucnost ze šálku slyšela jak předpovídá Potterovi smrt. Po chvíli přišla ke mně "ukaž mi dráha tvůj šálek „ podala sem ji ho a její oblyčej byl překvapený?" Dráha brzo se vše dozvíš a si.. „ chvíli si počkala snad jestli by se bála? " budeš odehrávat velkou roli v bitvě„ já sem se na ni podívala alá co to meleš naštvala sem se a odešla " já a ve válce co to meleš bábo stará! „ odešla sem z hodiny a šla na dívčí záchody.
Ani nevím proč sem se naštvala ale prostě mi to přišlo nesmyslný jako kdybych tu válku mněla zavinit já nebo co" vylez„ slyšela sem klučicí hlas nejspíš Dracův "nechci „" netrucuj a pojď „ otevřela sem dveře a vyšla vem šly sme spatky na hodinu.
Poté co zazvonilo sem vyběhla že třídy a šla do svého pokoje si odložit učení a jít na oběd. Když sem došla na oběd, vedle Draca byla ta
Pansy vím o ní skoro všechno nebo spíš to co Draco že je strašně vlezlá a namyšlená taky i tak vypadala, vlasy jak hrnec."čus Draco „" no ahoj Parkerová už sem si myslel že nepřijdeš„ musela sem se uchechtnout jak se na mně vražedně podívala pansy "ahoj parkerová „ řekla s nechutí pansy bylo mi jasný že po mně něco chce protože mně pozdravila.
" co chceš Parkinsová?! „ " pojď nachodbu „ šla sem pomalu z velké síně a koukla na Draca jak má starostlivej obličej musela sem se pusmat a poukázat na svoji hůlku, nejisté se na mně podívál ale pousmál se. Vyšla sem z velké síně a šla za pansy, ale když sme se otočila nikdo tam nestál najednou Mě něco chytili "necháš Draca na pokoji je ti to jasný„a spevnila svůj stisk na mém krku, nemohla jsme se ani pořádně nadechnout natož abych ji odpověděla" tak ty ne odpovíš jo?! „ najednou se za ní někdo objevil velká mužská postava vypadla tak jak ten pán co stál u mého lůžku "co je?! Parkerová! ? Vidíš snad ducha?! „ jen sem na ní stočila hlavnu a zase se podívala na tu postavu může ona se vzápětí taky podívala. Lekla se a podívala se na mně" vyřídím si to stebou později najednou kni přišel ten típek a podíval se jí do očí "zapomeň co se tu stalo a nech ji na pokoji „ vzápětí co jí to řekl se otočila a odešla a on také šla sem spátky do velké síně se najíst a nic nevnímala a přemýšlela co to bylo.
ČTEŠ
Co Jsem Zač?
VampireAhoj jmenuji ji se Elis Parkrová je mi 15 let studuji ve škole čar a kouzel v bradavicich žiju s míma rodiči, ale něco mi na tom nesedí Sem normální čarodějka? Jakej je vůbec můj původ? Najdu si přátelé i někoho skim budu blízká? ⚠️Předem se om...