Gjithcka filloj kur syte e tyre takuan njeri-tjetrin.
♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤
Po nxitonte si cdo dit tjeter. Kete here jo per mire kjo ishte e sigurt.
Kishte marr nje mesazh te cudicem nga prinderit i cili thoshte se duhej te ishte ne shtepi me te mbaruar shkolla, ishte urgjente. Edhe pse gjimnazi i saj ndodhej 30 minuta larg shtepis i ra rrugicave neper lagje deri sa me ne fund pas cerek ore u gjend para shtepis se saj.
Ne nje nga vilat me te medhaja ne vend dhe me nje pamje te mrekullueshme nga pylli i magjepsur. I ra ziles dhe ne dere u pa nje burr i moshuar. Kishte nje veshtrim serioz qe shume here te kallte daten. U fut brenda, hoqi atletet dhe u drejtua drejt sallonit ku e prisnin perinderit e saj. U ul ne kolltukun perball tyre dhe i pa me habi. Cfardo qe do ishte nuk do i pelqente.
-Pra?-pyeti ajo. Ishte tip inpulsiv ama dhe shume e pa permajtshme.-Kemi menduar per nje ofert pune...nje ofert qe do na sillte shume te ardhura. Nje bashkim kompanish.-ishte e ema qe e nisi fjalimin.
-Edhe? Ne cfare cepi hyj un ktu?-tha ajo dhe u rehatua ne divanan dhe po i shikonte cuditeshem.
-Ti ke rolin kryesor....Do martohesh me Pronarin e kompanis tjeter.
-Talleni ju?!-tha ajo dhe filloj te qeshte me te madhe. Ama kur pa fytyrat e tyre serioze u tha:-Kurre!
-Nuk te kerkuam mendim Keiti! Te paralejmeruam. Ata vijn sot ne dark. Te dua te rregulluar. Thuaj Xhenavives te te ndihmoj. Nuk dua asnje justifikim! QART?!-kete her ishte i ati.
U cua e acaruar dhe vrapoi drejt dhomes se saj ku pa nje fustan jeshil. Njgjyra e saj e preferuar ama jo per sot. U shtri dhe filloj te qaj. Nuk e kishte menduar jeten e saj kaq te hidhur. Dhe me e bukura...do martohej me nje person qe sja dinte as surratin.
Pershendetje pershendetje pershendetje! Kjo eshte historia si e kalova ketrushin time. _k31t_ Te dua zemer.
Dhe ju te tjeret hmmm. Adios sot kam qejf. See you(kam msu anglisht!!!!!!!)