Donte te shfryhej diku. Mori ne telefon miken e saj te femijris dhe e lan te takohen. Ndihej shume keq. Gjat gjith darkes e djeshme syte e djaloshit. Nuk donte te fejohej ama donte ta njihte.
Hey keit-ishte zeri i saj qe e zjoj nga mendimet.E perqafon dhe ulen ne nje park prane shkolles.
"Cfare te ka dora o dreq-thash e shqetesuar.
-Ehh probleme me nervat. Sikur se di ti.
-Kur them une qe je trape ti lendon veten tende sme beson kush. Gjithsesi. Kam shume gjera per te te thene.
-Edhe une. Cfare ka ndodhur si fillim.
-Cfare ska ndodhur thuaj.
Vajzat bisedojne gjate ate dite,Ela i tregoj per puthjen dhe per fjalet qe Klausi i kishte thene ndersa Keiti i tregoi per fejesen e papritur qe familja e saj kishte vendosur per "te miren" e tyre. Te dyja u trishtuan shume per ate fejese pasi ishte shume e vogel per te lidhur jeten me dike...sidomos kur per ate person nuk ke ndjenja. Ama fundi gjithmone eshte i lumtur...apo jo?!
********
Ishte ne dhomen e saj duke pare disa projekte kur zilja e telefonit u degjua. Pa emrin e saj ne telefon dhe qeshi.
-Henez!-degjohet zeri i saj aq engjellor sa ajo u be dyshuese.
-He cfare do me kerkosh-thash duke rrotulluar syte
-Hmm nga e dije?-pyeti duke kruar koken. Epo te kesh miqesi gjith kto vite me ate vajz e te mos ja dish huqet.
-Me the henez. Nga cfare tjeter ta kuptoja. He cfare ke katranos tani?-tha duke u mbeshtetur tek koka e krevatit.
-Nuk kam ber asgje moj debile. Ytt. Thjesht doja te thoja do vish te dalim?-tha duke buzeqeshur. Buzeqeshje dinake. Alarm i kuq.
-Nga te dalim? Mos me thuaj atje ku po mendoj une.
-Ehhh. He pra po apo jo!!
-Shiko se un i kam mbushur 18 vjec ama ti do dhe nje muaj. Nuk te pranojne brenda ne disko budallesh.-tha ajo me nje fije shqetesimi.
-Ehe sikur e din ata se sa vjec jam une. Pastaj ne qofte se na nxjerrin ndonje problem fap i japim ndonje lek dhe futemi-po perpiqej shume ta bindte dhe e dinte shume mire qe ajo nuk i thoshte dot jo.
-Po prinderve cfare do tu thuash?
-Do u them qe jam per sleepover tek ty. He si thua?
-Po prinderve te mi?!-tha ajo duke u tallurm
-Ehe mos u tall tani. Ato do na japin leje. Nese jo u themi qe ti do vish nga une. Nese mamat tona bisedojne me njera tjetren gjejme ndonje genjeshter tjeter.
-Mire mire. Trape. Hec vishu.
-Nck do mar rrobat dhe do vishem tek ty se ca tu them ktyre po shkoj me taka dhe fustan te shkurter tek Keiti une?
-Mire mire shpejt.-tha duke qeshur.
Lejen nga prinderit e mori me shume lehtesi me qe te nesermen kishin dhe shkolle dhe shkonin bashke direkt. Ndodheshin ne dhomen e Keitit dhe po benin make up-in ose me sakte Ela kishte mbaruar pune ama Keiti vonohej ne telefon gjithmone dhr harronte se cfare ishte duke bere.
-He moj a mbarove?-pyeti Ela me pertes.
-He moj ti se gati jam. Ama po mendoja dicka.-thash duke menduar pakez.
-Cfare?
-Sikur te vinte dhe arsi sot,po pastaj u kujtova qe deti ne qershor eshte jashte vendi.
-Me ka marr malli pel mamin.
-Evee muaa.
-Gjithsesi je ber shume seksi sot. Do kapesh ndonje pjeshk El ee-thash duke i shkelur syrin. Pash dinakrin ne fytyren e saj ama e dija pergjigjen.
-Iuh. Ma pife ca ti dua cunat une. Jam me mire single-tha ajo duke rregulluar fustanin e saj.
-Epo mire un do kap ndonje pjeshk-i thash duke rregulluar floket e duke buzeqeshur ama ajo buzeqeshje venitet kur kujton qe se shpejti do fejohej. Ela e vuri re kete gje dhe i shkon prane dhe e godet tek te pasmet.
-Heneze mos mi var turinjt. Kushedi a jemi gjall deri sa te vij dita qe do shkembeni unazat me ate tipin.
-Ne fakt e beme. Ama unaza ime ndodhet ne cante. Nuk dua ta vazhdoj lidhjen me te. Gjithsesi fejesa tamam do behet pas ca kohesh. Une dhe ai tipi jemi te lire deri atehere. Keshtu qe shkojme te bejme qejf-e tha kete edhe pse jo fort e sigurt.
Ndodheshin perballe diskos ku do futeshin. Po shpresonin mos te hasnin ndonje problem me rojen perpara deres. Nese per te tjeret shpresa vdiste e fundit per to nuk vdiste kurre. Sapo e kishin kaluar rojen dhe ai nuk kishte thene asgje thjesht kishte qendruar i ngurte kundrejt tyre. Pa asnje pike emocioni.
Futen brenda,volumi e muzikes ishte me i larte brenda atyre kater mureve. Ne tavan ndodhej nje top gjigand ne forme ambazhuri qe leshinte drita shumengjyreshe,aroma e cigares dhe alkolit ndjehej ne cdo cep. Ne sy binin ciftet dhe te rinjte qe kercenin ne piste.
Ulen ne nje tavoline dhe porosisin pije me alkol.
-Njera nga ne nuk duhet te dehet Ela. Ose do e ham ne shtepi-i thash me ze te larte nga volumi i muzikes.
-E di e di. Ama ti mos u deh. Une dua se u merzita. Me ler tani dhe eja shkojme kercejme.-tha ajo dhe filloj te kercente. Nderkoh ajo ndjeu dy duar nga mbrapa. U kthye dhe pa "te fjeuarin" e saj. E pa me habi dhe me inat.
-Po ti cfare do ktu?-pyeti ai duke i skanuar veshjen.
-Cfar dehet ne pab i dashur?-e pyeti ajo me ironi.
Ai nenqeshi por kur hodhi syt nga pista e kercimit fytyra iu vrenjt. E terhoqi ate drejt daljes dhe e futi ne makinen e tij.
-Unazen ku e ke????
.
.
.
.
.
#Vazhdon&Ju keshilloj te lexoni edhe librin e _-_KlausMikaelson__& Kan lidhje bashk.