*・゚゚・*:.。..。.:*゚:*:✼✿✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*
↬Maybelline↫
> Maybelline New York adalah salah satu jenama kosmetik global teratas. Ia mempunyai lebih dari 129 formula canggih dengan kepakaran mengikut trend dalam membuat kosmetik dengan gaya hidup bandar. Bukan hanya itu, tetapi juga jenama solek kedai ubat yang bekerja sangat keras dalam mempamerkan kepelbagaian melalui produknya. Mereka mengembangkan lipstik, foundation dan concealer agar sesuai dengan semua warna kulit, dari cerah hingga gelap.
Best selling products:
> Maybelline Instant Age Rewind Concealer
> Maybelline Fit Me Matte + Poreless Liquid Foundation
> Maybelline Baby Skin Pore Eraser❁❁❁
↬ Skilky Girl ↫
> Silkygirl adalah jenama yang diformulasikan khas untuk kulit Asia. Ia menyediakan rangkaian kosmetik warna berkualiti tinggi yang memenuhi keperluan pengguna yang arif di pasar bandar dan pinggir bandar. Bukan hanya itu tetapi Silkygirl mempunyai keperibadian jenama yang menyeronokkan, muda, berwarna-warni dan memancarkan keyakinan. Selain itu, tanpa mengira ciri warna kulit, Silkygirl mempunyai produk yang tepat yang memberikan yang terbaik dalam diri anda.
Best selling products:
> Silkygirl Perfect Matte Liquid Eyeliner
> Silkygirl Long Wearing Eyeliner
> Silkygirl Natural Brow Pencil❁❁❁
↬ Bourjois ↫
> Bourjois dijalankan di jalan besar Paris di daerah teater. Sejak tahun 1863, Bourjois adalah jenama yang dicari oleh wanita di Paries ketika mereka bertujuan untuk menyatakan kebebasan, ekspresi dan gaya. Bukan hanya itu, Bourjois percaya bahawa kecantikan bukan kerja atau tugas, ia adalah permainan yang menarik dan menyeronokkan.
Best selling products:
> Bourjois Volume Glamour Effect Push Up Waterproof
> Bourjois Healthy Mix Anti-fatigue Foundation
> Bourjois Little Round Pot Blush❁❁❁
↬ L' Oréal Paris Makeup ↫
> L'Oréal Paris adalah salah satu pemimpin global dalam bidang kosmetik. Ia juga dikhaskan untuk meraikan kepelbagaian keindahan dengan pelbagai solek. Sama ada anda memerlukan penampilan solek setiap hari atau bersiap-siap untuk pesta malam Jumaat, L'Oréal Paris hanya mempunyai produk yang anda perlukan. Dengan L'Oréal Paris, ada kemungkinan yang tidak berkesudahan dalam membuat penampilan dan gaya baru.
Best selling products:
> L' Oréal Paris Makeup Base Magique
> L' Oréal Paris Star drops-Highlight drops
> L' Oréal Paris Makeup Rouge Signature❁❁❁
↬ Rimmel ↫
> Rimmel membolehkan anda mengekspresikan diri anda bersama dengan keperibadian anda. Spektrum produk dan warna mereka membantu anda mencapai penampilan dan trend terkini dengan keanggunan dan gaya. Gaya Rimmel merangkumi seorang gadis muda London yang sahih, berani, nyata, ekspresif dan yakin diri.
Best selling products:
> Rimmel Stay Matte Primer
> Rimmel Brow This Way Eyebrows Sculpting Kit
> Rimmel Stay Matte Pressed PowderVote + comment~
*・゚゚・*:.。..。.:*゚:*:✼✿✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*
YOU ARE READING
𝐿𝑎 𝑉𝑖𝑒 𝐸𝑠𝑡 𝐵𝑒𝑙𝑙𝑒[OG]
Random˜"*°•.˜"*°• 𝙎𝙚𝙡𝙖𝙢𝙖𝙩 𝘿𝙖𝙩𝙖𝙣𝙜 𝙠𝙚 𝙇𝙖 𝙑𝙞𝙚 𝙀𝙨𝙩 𝘽𝙚𝙡𝙡𝙚 •°*"˜.•°*"˜ La Vie Est Belle akan menyediakan pelbagai rekomendasi kepada anda semua~°♡°~ 🄰🄽🄸🄼🄴 ✅ 🄺🄳🅁🄰🄼🄰✅ 🄴🅂🅃🄴🅃🄸🄺✅ 🄳🄰🄽 🄱🄰🄽🅈🄰🄺 🄻🄰🄶🄸❕ Potat menga...