9.

129 7 1
                                    

°°°°

"Mia, jesi budna?" - probudio me zvuk mobitela. Javila sam se. Krisov umiljati glas.

"Šta je bilo? Jesi.." - rekla sam.

"Otvori mi vrataa." - rekao je.

Ustala sam i otvorila vrata.

"Svjesna sam kako izgledam, ne pričaj mi.." - rekla sam, te mu pokazala da uđe.

"Nene, slatka si i tako raščupana." - rekao je.

"Aj ne seri. Šta je bilo?" - pitala sam.

"Došao sam da doručkujemo i da tii kažem plan za putovanje." - rekao je.

"Plan za šta?" - pitala sam.

"Za Italiju."  - rekao je.

"Kada, šta? Nisam upućena." - rekla sam.

"Idemo za dva dana, idemo na par dana zbog posla. Dobili smo posao kao 'ortaci', Demir i ja. Tako da nas ide par,.." - ispričao mi je detaljnije uz doručak.

Dakle, idemo Demir, Kris, Mima i još par kolega iz naše i Krisove firme. Kris nije znao imena svih radnika.

•••

Dva dana su brzo prošla. Spakovala sam sve u moj ogromni kofer, moj saputnik na mnogim putovanjima. Kris je došao po mene i zajedno smo otišli na aerodrom.

"Moramo sačekati, fali još neko." - rekao je Demir. Ne vidim ko fali, tu su svi.

"Izvinite što kasnim." - rekla je Dijana i poljubila u obraz Demira. Mimin i moj pogled su se sreli. F u j.

"Otkud ova?" - pitala sam šapćući na Krisovo uho.

"Falila je jedna osoba, Demir je nju ubacio." - rekao je.

Divno, znači ovo je njegovo maslo. Neka neka, vidjet ćemo ko će imati zadnji osmijeh na licu.

U avionu sam sjedila pored Krisa, naslonila sam glavu na njegovo rame, a on mi je 'mazio' kosu.

"Sjećas se kad smo dobili jedinice u šestom razredu i plakala si jer si mislila da ćeš propasti u životu?" - rekao je Kris i počeo se smijati. Wow, jedan od mojih bisera iz mladosti.

"Hvala što si me podsjetio.. Hahahah hit." - rekla sam.

Uhvatila sam Demirov pogled sa strane, baš me brigaa!

Stigli smo ispred hotela, malo je udaljen od centra Milana, međutim meni se baš sviđa. Priroda okolo, hotel u nekom starijem stilu, izgleda skupocjeno.

"Dogovorite se ko će s kim biti u sobi, nema dovoljno soba." - rekao je Demir.

"Možemo ti i ja?" - pitala je Dijana gledajući u Demira, no on je samo iskulirao to.

"Ajde, popunite ovo i recite mi ko će s kim u sobu, tj. apartman." - rekao je ponovo.

"Hoćeš da budemo ti i ja?" - pitao me Kris, a Demir mi je odmah uputio direktan pogled.

"Može." - rekla sam.

"Pišite mene i Bebu." - rekao je Kris.

Dva pogleda ljubavi // PauziranaWhere stories live. Discover now