Tam olarak istediğim pişman olmalık kitaplar yazıyorum hayat artık daha mükemmel.
Zayn: Niall, O nasıl?
Zayn mesajı attıktan sonra telefonu koltuğa fırlattı ve kendine lanet okudu. Gigi ile paparazzi fotoğrafları çıkmıştı ve Liam'ın kendisine birşey yapıp yapmadığını merak ediyordu. "Tanrım onu koru."diye dua etti içinden. Mesaj sesi gelince koşarak telefonu aldı.
--
Liam ve Niall birlikte yemek yiyerek mutlu bir şekilde futbol izliyorlardı. Liam'a bir bildirim geldiğinde Liam mutlu bir şekilde herşeyden habersiz telefonu eline aldı. Gelen bildirimi görünce dondu. Bunun bir şekilde olacağını biliyordu. Böyle bir anda olacağını tahmin etmemişti. Resimlere tıkladı ve sesli bir şekilde yutkundu.
Gözlerinin dolduğunu farketmedi. Bir süre resmi inceledi. Üstündeki gömleği Liam hediye etmişti. Giydiği Converse'ler Liam'dan aldıklarıydı. Çünkü... Zayn biraz yaramazdı ve onun ayakkabıları her zaman çamurlu veya pis olurdu.
Liam bu yönetimden nefret ediyordu. Hıçkıra hıçkıra ağladığını farkettiğinde odasına koştu. Niall ne olduğunu anlamadığında telefon ekranına baktı. Zayn ve Gigi'nin paparazzi fotoğraflarını gördüğünde ofladı. Onu teselli etmenin hiçbir işe yaramayacağını bildiği için ağlamasına izin verdi...Liam kapıyı kapattı ve yere çöktü. Dizlerini kendine çekti ve sarıldı. Onu özlüyordu.
İçeri girip telefonunu aldı. Mesaj kısmına girdi ve Zayn'e yazmaya başladı...
-----
Niall: O içeride ve ağlıyor Zayn. Bunun olacağını hepimiz biliyorduk.
Zayn, Niall'ın yazdığı mesajı okumak için koltuğa çöktü. Evet bu bir beard'dı ve buna mecbur olduğu için her seferinde Simon'a sövüyordu. Birden ekrana bildirimler düşmeye başlayınca okumadan birinin üstüne bastı. Liam'dandı.
Love: Bunun olacağını biliyorduk.
Love: Yıllar önce bunları kabul etmeyip kaçsaydık şuan yanında Gigi değil ben olurdum Zayn.
Love: Senin elini doya doya tutabilirdim. Veya seni her gün öpebilirdim.
Love: Sana sarılmak için birilerinden izin istemezdim.
Love: Ağlarken yanımda olurdun Zayn.
Love: Kahramanım olup bana sarılarak beni bu boşluktan kurtarabilirdin. Beni teselli edebilirdin.
Love: Ve şuan ağlıyorum ama yanımda değilsin Zayn. Bana sarılarak beni teselli edemiyorsun. Ve beni bu boşluktan hiçbir zaman çekip alamayacaksın.
Liam love diye kayıtlı çünkü Liam Zayn için Aşk kelimesinin anlamı💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️
Yazarken asiri agladim simdi gidip yüzüme bakim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Love|Ziam
FanfictionLiam, resme baktı. Üstündeki gömleği Liam hediye etmişti. Converse'ler onundu. Zayn onundu.