What the hell is going on?

46 5 18
                                    

Cok sinirlendigim bir bolumdu Allah sonunu hayır etsin

Liam'dan

En son Zayn'le iki gün önce görüşmüştük. Bugün tekrar Gigi ile görüntülenecekti ve sonra yanıma gelecekti. Bir süre film izledim sonra Harry ile konuştum. Harry ve Louis. Bizden daha kötü olan onlar. Uzun zamandır birlikteler ama Simon hala bunu saklamaya çalışıyor.

Herkesin Larry ilişkisini bildiğini biri Simon'a söylemeli...

Mesaj geldiğinde hemen telefonumu aldım. Zayndendi.

Love: Geliyoruz Bebeğimm

Liam: Ahh sonundaa

Liam: Seni özledim Zayniem

Love: Bana Zaynie dediğini şuan duymak isterdimm
-

Mesaja görüldü atıp Zayn'i aradım.

Love aranıyor...

Zayn telefonu açtığında kıkırtılarını duydum. "Hey Zaynie. Sana sarılmak istiyorumm! Hemen buraya gell." deyip güldüm. "Bende seni özledim bebeğim. Şuan arabadayız ve Paparazziler karşı kaldırımda. Bu haldeyken beni aramamılısınn. Telefona gülümsemek yerine Gigi ile konuşmam lazım." dediğinde Liam pişman hissetti. Hemen üzgün moduna geçti ve sesinin kısıldığını hissetti. Sessiz bir şekilde "Özür dilerim Zaynie." dedi ve Zayn'in cevabını beklemeden telefonu kapattı. Onu aramamalıydı.

---

Zayn telefonun diğer ucundan gelen kısık "Özür dilerim Zaynie." sözünü duyduktan sonra birşey diyemeden kapanan telefonu görünce dudaklarını stresle ısırdı ve telefonu arka koltuğa fırlattı. "Gigi onu üzüyorum." dedi ve kafasını Gigi'ye döndürdü. Gigi onun için sadece arkadaştı. Gigi ise Liam'ı sevmiyordu.

'Ah ne kadar aptalca ama! O aptal yüzünden ağlayacak mısın seni haketmiyor.' diye geçirdi içinden. "Üzülme Zaynie. Oraya gidince gönlünü alırsın." dedi dışından. Zayn kaşlarını çattı ve kafasını kaldırdı. "Bak Gigi, Bana bir daha Zaynie deme! Bana sadece o Zaynie diyebilir." dedi ve kafasını Gigi'nin omzundan çekti. Kaşları çatık bir şekilde arabayı Liam'ın evine sürdü.

Gigi ise kırılmış bir şekilde arkasına yaslandı. 'Oh evet.. o aptal çocuk yüzünden azar yemediğim kalmıştı.' diye geçirdi aklından ve yolu izlemeye başladı.

---

Kapı çaldığında Liam hızla kapıya koştu. Kapıyı açtığında Karşısında Zayn'i ve o adı gereksizi gördü. Zayn, Liam'ın ona sarılmamasına kırılmıştı. "Bana sarılmana ihtiyacım var Liam. Sana ihtiyacım var. Neden bana sarılmıyorsun?" dediğinde Liam kafasını farklı bir yöne çevirdi. "Seni aramamalıydım ve o dediklerinden sonra bana kızdığını düşündüm." dediğimde Zayn burukça gülümsedi. "Sana kızabilir miyim Liam? Sana kızmadım. Şimdi Zaynie'ne sarıl." dedi ve kollarını açtı.

Liam mutlulukla onun kollarına atladı ve gözlerini yumdu. Zayn onu kucağına alırken Liam düşmemek için ayaklarını onun beline bağladı. Kokusunu içine çekerken gözlerini açtı ve Gigiye baktı. Hemen Zayn'in kucağından indi ve içeri girmesi için Zayn'i kenara çekti. Gigi "Sonunda." diyerek içeri geçti. Salon olduğunu anladığı yere otururken Liam ve Zayn'in gelmesini bekliyordu. Zayn ve Liam içeri geçtiklerinde yan yana oturdular.

"Merhaba Liam. Zayn senden çok bahsediyor." dedi ve yalamcı bir gülümseme takındı. Liam kıkırdadı ve Zayn'e döndü. "Beni hakkımda ne diyor Gigi?" dedi ve tekrardan Gigiye döndü. "Seni ne kadar sevdiğinden bahsediyor." dedi. Zayn gülümsedi ve elini Liam'ın dizine koyup okşadı.

Zayn ayağa kalktı ve "Mutfağa gidiyorum kahve ister misiniz?" dediğinde ikiside kafasını salladı. Zayn mutfağa gittiğinde Liam sohbet etmek için ağzını açtığında Gigi ondan önce davrandı.

"Onu çok üzüyorsun!" dedi hiddetle. Liam bu haline kaşlarını çattı. "Ne diyor-" derken Gigi sesini kesti. "Onu haketmiyorsun! O yakında benim olacak ve senin yaptığın tek şey magazinde bizi takip etmek olacak." dediğinde Liam hiddetle ayağa kalktı. "Sen kendini ne sanıyorsun? Onun beni bırakacağını veya onu benden alabileceğini mi? Hah!" dedi ve güldü Liam. "Onu gerçekten seviyorum ve beni öldürmediğin sürece onu benden alamazsın!" diye bağırırken Zayn içeri girdi. "Ne oluyor Liam? Gigi? Neden kavga ediyorsunuz?" dediğinde Liam eliyle Gigi'yi gösterdi. "O seni üzdüğümü ve seni benden alacağını, bizi ayıracağını söylüyor." dediğinde Zayn sertçe Gigi'ye döndü.

"Beni yanlış anladı sadece Zayn. Sen benim sadece arkadaşımsın!" dedi. Zayn Liam'a döndü. "O beni ne olarak görürse görsün, o benim sadece arkadaşım Liam. Bizi hiç kimse ayıramaz. Seni kolay kolay bırakacağımı mı sandın?" dedi ve ortamı yatıştırmaya çalıştı. Gigi umrunda değildi. Tek isteği Liam'ı üzmemesiydi.

----

Üçü kapıya ilerlediğinde Liam üzgündü. Tekrardan Zaynie'si ile ayrı kalmak istemiyordu. Gigi kapıyı açıp dışarı çıktığında Zayn ve Liam birbirine döndü. Liam üzgün bir şekilde Zayn'e sarıldı. "Bir daha ne zaman görüşeceğiz Zayn? Bu hafta içinde görüşebilicek miyiz?" dedi ve kafasını Zayn'in göğsüne yasladı.

"Bilmiyorum bebeğim. Kendini üzme. Her zaman beni arayabilirsin." dediğinde Gigi onları hasetle izliyordu. Liam Zayn'in kulağına birşeyler söyledi. Zayn sırıttı. Gigi onları izlerken Zayn'in elinin aşağılara indiğini görünce onu unuttuklarını farketti. "Hey!" dedi ve hemen arkasını döndü.

Zayn hemen elini çekip ona döndü. "Gigi beni 10 dakika arabada beklemek ister misin?" dediğinde Gigi arkası dönük bir şekilde kafa salladı ve aşağı inmeye başladı. Merdivenlerden inerken önce Liam'ın inlemesini sonra kapının kapanma sesini duydu...

Aga devamini yazsa miydim bilemedim ama su aralar smutlardan uzak durmaya calisiyorum... En iyisi sexting... Evet ben bunlara bir sexting yaziyim oh miss

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Another Love|ZiamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin