Medya cok tatlisss
Zayn mesajları okuduktan sonra dolan gözlerini sildi. Telefonu kenara atıp gözlerini yere dikti. Sonra ayakkabılarına. Liam'dan aldığı. Liam'dan aldığı için onlara gözü gibi bakıyor kirlenmemesi için uğraşıyordu. Gözyaşı ayakkabıya damladığında irkildi. Koltuğun kenarına attığı gömleği ve araba anahtarlarını aldı ve yola çıktı.
-----
Niall çalan kapıyı açtı ve Zayn olduğunu görünce sarıldı. Zayn kardeşine sarıldığında daha da duygulandı ve ağlamamak için burnunu çekti. Ayrıldıklarında koşarak Liam'ın odasına gitti. Kapının kilitli olduğunu görünce kapıyı tıktıkladı. Cevap gelmedi. Onlar anahtar deliğinden bakmaya çalışırken bir hıçkırık sesi geldi. "Liam." dedi Zayn. Devamını getiremedi. Kendini ifade edemedi. Sesi bitikti. Uzun zamandır Liam'ı göremiyordu. Zayn kapıya sırtını yasladı. "Seni özledim Liam. Sana sarılmak, kokunu içime çekmek için buradayım. Ama sen bana kapıyı açmıyorsun bile." dedi ve ağzından hıçkırık kaçtı.
Bu Liam için son noktaydı. Kapıdan kilit sesi geldiğinde Zayn sırtını kapıdan çekti. Liam dışarı çıktığında Zayn saniyesiyle onu kucağına aldı ve sarıldı. Kokusunu içine çekebilmek için kafasını boynuna koydu. Liam kıkırdayınca Zayn gülümsedi. İkisi gözlerini Niall'a dikti. Niall "Ne var?" dercesine baktı. Sonra anlayıp heh diyerek odadan çıktı.
"Bana böyle yapmamalısın Liam. Nefes alma sebebimin sen olduğunu unutmamalısın."
(Serefsizim aglicam suan)
"Özür dilerim Zaynie. Seni çok özledim." dedi ve ayaklarını Zayn'in beline sardı. Zayn kucağında Liam ile birlikte koltuğa oturdu. Liam kafasını Zayn'in göğsüne yasladı. "Kalp atışını duyabiliyorum." dedi. Zayn saçlarını okşadı. "Senin için atıyor." dediğinde Liam kıkırdadı. Evindeymiş gibi hissediyordu.
Zayn onun eviydi. Gün sonunda gidebileceği tek yerdi.
Hüzünlü olmam gerekiyor galiba
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Love|Ziam
FanfictionLiam, resme baktı. Üstündeki gömleği Liam hediye etmişti. Converse'ler onundu. Zayn onundu.