Özge Akar
Her zamanki gibi kalktım okula gitmek için hazırlandım kahvaltı yaptım elimi yüzümü yıkadım. Ve sonra onur ben ve gökçe buluşup okula gidecektik. Onurun ve Gökçenin yanına gelmiştim.
"Merhaba arkadaşlar"
"Merhaba Özge"
"Buarada Onur merhaba seni unuttuk herhalde ya"
"Aa sorun değil bende dalmışım nedense"
"Tamam hadi gidelim okula"
"Tamam gidelim Özge"
"Onurr gelsene"
"Aa tamam ben sizi unuttum bu ara çok dalıyorum ya nedense"
"Hem buara bakıyorum da siz yani Gökçe ve Özge benden daha çok iyi anlaşıyorsunuz"
"Aslında doğru söylüyorsun değilmi Gökçeee"?
"Evet bencede iyi anlaşıyoruz"
Sonradan okula gelmiştik öğretmen geç kaldığımız söyledi ama olabilirdi biraz oyalanarak geldik yollarda
"Çocuklar siz neden geç kaldınız nerdeyse yarım saat geç kaldınız"
Gökçe ben ve Onur aynı anda
"Özür dileriz öğretmenim"
"Neyse çocuklar ama birdaha olmasın"
"Tamam öğretmenim"
İşte özür dilemiştik. Aslında bugün içimden günümün çok güzel geçeceğini hissediyordum. Birde söylemeyi unuttum bugün akşam onurlara yemeğe gidecektik. Aslında akşam Onur'a diyip gokcegide çağırabilir dik. Birde Onur ve gokceye şeyi soyleyecektim şimdi. Benim Mete diye arkadaşım vardı soyadida şöyleydi cankurt oda bizim yanimizdaki okulda okuyordu.Ama dersimiz boş olduğu için onur ve gökçeyi diyip yandaki okula gidebilirdik.
"Onurrr Gökçeeee"
"Şey diyecektim benim Mete diye arkadaşım varda oda yandaki okulda okuyor sizi onla tanıştırayım mi"?
İkisinin azından da şöyle cikmisti
"Olurrr ama soyadı ne ki"?
Olur ve soyadı ne diyerek seslendiler
"Mete Cankurt"
Dedim
"Ozaman ben meteyi arıyım"
"Mete cankurt aranıyorrr.
"Alo Mete merhaba nasılsın"?
"İyiyim sen nasılsın Özge"?
"İyidir bende şey diyecektim benim Onur Akın birde Gökçe Bulut diye arkadaşım var seni onlarla tanıştırmak için yanına gelelimmi istersen"?
"Tamam olur ama şimdi gelin çünkü benim dersim boş"
"Aa ne dekkeliş bizimde dersimiz boş"
"Ozaman haydi gelin. Görüşürüz"
"Görüşürüz"
"Haydi Onur ve gökçe gidelim"
İşte böyle yola koyulduk sonradan bakmıştım ki meyenin okuluna geldik meye ise kapının önündeydi.
"Aa merhaba Mete"
"Merhaba Özge"
"Buarada merhaba arkadaşlar"
"Merhaba Mete bizede ismini Özge söylemişti"
" Ne güzel"
"Mete" Sizin derssiniz kaçta bitecek"?
"Özge" Bizim dersimiz tam 5'te bitecek"..
"Mete"Tamam ozaman baya vaktimiz var"
"Onur" haydi ozaman okul bahçesinin bankında oturalım"
"Gökçe" Ayn haydi orada oturarak konuşalım"
"Mete" Ee bakalım nasılsınız"?
Neyse burda hikayenin sonuna gelelimm. Acaba böyle giderse gokceyle Onur sevgili olacaklarımı?
Sonra Mete onlarla daha yakın olacaklarımı?
Mete,Onur ve gökçe daha yakın arkadaş olup özgeyi dislayacaklarmi ?öbürkü bölümde görüşmek üzere ♥️🖤