sploishhhhhhhhshshhshsh..........Terasa seperti ais jatuh terkena wajah tampan Kyungsoo yang perasan tu......Eh tibee author.Kedengaran bunyi memekik dari dalam bilik Lee Kyungsoo yang dapat didengari oleh adiknya. "Bangunlah anak pungut! dasar pemalas." herdik ibu tirinya iaitu Madam Yoona a.k.a ibu tiri cinderella.(diberi gelaran oleh Kyungsoo sendiri) Dah pukul 7:30 ni! Kau nak naik bas ke pergi sekolah?!!Mengetahui perkara ini Kyungsoo terus dashi run run run! ke bilik air lalu keluar dalam masa 10 minit iaitu rekod terbarunya.Kalau tak author pergi makan pagi dulu pun dier x keluar lagi bilik air tu.Ok back to the story...Selepas mengenakan pakaian seragam Seulii Highschool Kyungsoo membetulkan rambutnya di hadapan cermin dengan tergesa2 lalu terus berlari ke driver tanpa sempat mengalas perutnya.Di dalam kereta adiknya Hyun ji membuat muka bosan dengan lagat abang tirinya yang lewat ke sekolah pada hari pertamanya selepas cuti semestar. Kebetulan Hyunji sedang menikmati sandwish yang tidak sempat dia habiskan tadi namun tidak sempat dia suapkan suapan terakhir Kyungsoo dengan selambanya melahap kepingan roti itu lalu mencuit pipi adiknya yang merah menahan marah akibat geram dengan karenahnya. Mr. Park a.k.a their driver hanya tertawa dan mengeleng melihat karenah dua beradik itu melalui cermin hadapan.
Setibanya di sekolah, Mr.Park parking di ruangan VVIP yang membuatkan ramai pelajar Seulli highschool tertanya tentang identiti mereka.Tiba-tiba seorang pelajar perempuan mendekati kereta tersebut.Siapakah gerangan itu?
vote for part two!
YOU ARE READING
Finally together🙌🏻 (cliche naw 👁️👄👁️)
Storie d'amore"Cant believe I like a monkey like you"