Noví přátele

280 17 9
                                    

Když jsem vyšla z domu,nevěděla jsem kam mám jít. Bála jsem se ,že mě pronásledují pavouci.A tak jsem přestala přemýšlet a někam šla. Nakonec jsem našla docela dobré místo na přenocování. Z batohu jsem si udělala polštář.Lehla jsem si a hned jsem usnula. Zdály se mi sny o pavoucích. Musela jsem s nimi zase bojovat. Naštěstí to byl pokaždé jen sen. Celý další den jsem hledala jiné místo na přespání, protože jsem chtěla být co nejdál od domova.A tak to šlo každý další den. Sny o pavoucích už se mi moc nezdály ,ale i tak jsem stále utíkala.

Jednou v noci se mi zdál hrozný sen. Ve snu na mě otec a nevlastní matka křičeli. Také na mě útočili pavouci,ale oni je neviděli. Bylo to hrozný mlátila jsem rukama a nohama a rodiče na mě stále hlasitěji křičeli. Najednou se mnou někdo zatřásl. Nevěděla jsem jestli je to sen nebo skutečnost.

Rychle jsem otevřela oči . Uviděla jsem holku a kluka. Oba byli starší než já. Holce mohlo být tak 12 nebo 13 let a klukovi tak 15.Holka měla na mikádo ostříhané černé vlasy.Oči měla ve stejném barvě jako vlasy. Byla hubené postavy a ve tváři měla bojový výraz. Kluk byl také hubený. Měl husté blonďaté vlasy. Jeho oči byly modré jako moře. A přes půlku tváře měl jizvu. Oba byli v bojovém postoji až jsem se bála,že na mě zaútočí. Proto mě překvapila jejich reakce.

"Jsi v pohodě ?" Zeptal se mě kluk. Nejdřív jsem nepochopila,že se mě na něco ptá,byla jsem v šoku.Potom jsem mu roztřeseně odpověděla ,že jsem v pořádku. Ptali se mě kdo jsem a co se mi stalo. A tak jsem jim to vysvětlila.

Když jsem to dopověděla dívali se na mě chápavě. Navrhli mi jestli se k nim nechci přidat. Souhlasila jsem. Pak jsem se je zeptala na jejich příběhy. Začal Luke. Luke utekl ,protože jeho máma se zbláznila.Nekdy se z ní chrlila zelená pára ,on to nechápal a děsilo ho to. Luke věděl že jeho otec je bůh Hermés. Jeho matka to věděla taky a to byl další důvod proč se zbláznila. Luke už to nemohl vydržet a utekl.Pak čekal na signál od Thalie.

Thalie také utekla kvůli matce. Její matka se taky zbláznila. Věděla totiž ,že otec Thalie je nejvyšší bůh Zeus(také kvůli něčemu jinému,ale to bylo pro Thalii moc bolavé téma).Thalie to už nechtěla dál snášet a utekla.Pak dala signál Lukovi a utekli . Když to Thalie dořekla už se stmívalo. Rozhodli jsme se tedy,že najdeme místo na přespání. Když jsme ho našli,vytáhla Thalie něco z batohu. Byl to velký stan. Super zaradovala jsem se v duchu, konečně nebudu spát na zemi. Byli jsme unavení a tak jsme šli spát. Usla jsem hned jak jsem si lehla. Najednou mě z bezesného spánku probudí divný zvuk...

Tak jak se vám to líbilo? :)Chtěli byste další kapitolu? Komenty a votes potěší :)

AnnabethKde žijí příběhy. Začni objevovat