three: angry fighter

399 58 152
                                    

Hayatım şu sıralar oldukça normaldi. Cidden normal. Hiçbir olaya karışmıyordum ve üniversiteden işime, oradansa evime gidiyordum. Evimdeyse sikik sınavlara çalışıyordum. Oldukça içmekten ve mekanlardan uzak duruyordum.

Eh, harika ve sıkıcı bir insan olmak benim suçum değil.

Saçıma taktığım kalemi çıkardım ve masaya attım. İki saattir aralıksız çalışıyordum. Ara verebilirdim. Zaten muhtemelen ne kadar çalışırsam çalışayım düşük alacaktım. Dersimize giren profesörün ciddi sorunları vardı.

Her neyse. Telefonumu elime alınca Deb'in attığı mesajları gördüm. Louis ve arkadaşlarıyla Harry'nin dövüşünü izleyeceklerini ve benim de gelmem gerektiğini yazmıştı.

Sınavlar sikinde bile değildi. Bazılarımızın başarılı olmaya ihtiyacı yoktu. Ne diyebilirim ki?

Mutfağa doğru ilerlerken Deb görüntülü aradı. Açtım ve telefonu tezgaha sabitledim.

"Nova hala hazır değil misin?" Dün yaptığım makarnayı buzdolabından çıkardım ve ocağın üstüne koydum.

"Umarım girmemiz gereken vizeler olduğunun farkındasındır." Büte kalmak isteyeceğim son şey bile değildi. "Bu sefer George'a sakso çekerek işin içinden çıkabileceğini düşünmüyorum."

"Eww. Sevgilim var kaşar. İstesem de çekemem." Kusma işareti yaptım. "Ve ben de mezun olmak istiyorum Deb." Sonsuza kadar sikik bir kafede çalışamazdım değil mi?

"Hadi ama! Harry'den hoşlandığını biliyorum. Onu yarı çıplak dövüşürken görmek hoşuna gidiyordur eminim." Ofladım. Haklıydı. Evet, Harry baya hoşuma gidiyordu. Ama sınavlara çalışmazsam Harry'nin kaslarının beni kurtarabileceğini düşünmüyorum.

"Deb." dedim ismini oldukça uzatarak. "AA ile geçmek varken kesinlikle F almak istemiyorum." Başımı salladı. "Okulda başarılı olmak için hayatının aşkını mı kaybedeceksin?" Tekrardan ofladım.

"Gelmezsem rahat bırakmayacaksın değil mi?" Güldü ve başını olumsuz anlamda salladı. "Bırakmam, biliyorsun."

"Senden nefret ediyorum."

"Ben de seni seviyorum Nova. Bana sonra teşekkür edersin. Harry ile seviştiğiniz zaman yani." Göz kırpma işareti yaptı. Ben ise kendimi boğmakla meşguldüm.

"İyice terbiyesiz bir kız oldun. Ama yine de sevişirsek teşekkür ederim, merak etme."

"Sus da hazırlan hadi. Seni almaya geliriz. Seviliyorsun." dedikten sonra yüzüme kapattı. Evet, vizelerden çakacağım. Kaçış yok.

Makarnamı hızlıca yedim ve dişlerimi fırçalayıp dolabımın önüne geçtim. Havanın buz gibi olduğuna yemin edebilirdim. Ama yine de mini eteğimi ve onun üstüne giymek için gömlek ve hırkamı çıkardım. Külotlu çorabımı giydikten sonra üstüne çıkardıklarımı geçirdim ve aynaya baktım. Güzel görünüyordum. Kesinlikle.

Altıma ayakkabılarımı giyip kabanımı aldım. Çanta kullanmak yerine tüm eşyalarımı kabanımın cebine koyacaktım. Bir de çantamı kaybetmekle uğraşamazdım.

Deb geldiklerine dair mesaj atana kadar bir şeyler içtim. Sonra aşağıya indim ve çocuklarla selamlaştım. Evet, binlerce kişi beni almaya gelmişti.

Morte'e doğru sürdüler. O sırada çiseleyen yağmuru izledim ve sohbetlerini dinledim. Bu gece Harry'nin rakibi gerçekten güçlü olacakmış.

Eminim ki Harry'nin karşısında şansı yoktur. Çocuk herkese tipiyle bile tek atıyor.

"Sence kim alır Nova?" diye sordu Zayn. Dudak büktüm. "Bilmem ki. Harry alır bence. Kaslarına kuvvet." Deb güldü.

"Wesley zor gibi görünüyor ama alt etmesi kolay. Sadece Harry'nin hızlı hareket etmesi gerek." dedi Louis.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

illicit affairs | stylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin