"bir"

204 68 136
                                    

Başlama tarihinizi alayım

İyi okumalar dilerim ✨

"Lan Allah aşkına girmeyelim şu derse" diye canere söylemiyordum geçekten bu edebiyat dersini bir türlü sevememiştim , hocadan da kaynaklıydı bu.

"Ya senin bu dersle ve hocayla alıp veremediğin ne var kardeşim?"

"Sevmiyorum aq gelicek şimdi on saat aşk gibi şeyler zırvalayacak sevdiğimi ne varsa artık bir an önce kavuşsunlar da biz de rahatlayalım "

"Kusura bakma ama Bence hoca gayet güzel anlatıyor sen dinlemesini bilmiyorsun kardeşim."

"her neyse hadi girelim şu derse de bitsin gitsin bir an önce"

Yapıcak bir şey yoktu girecektik derse .

Edebiyat dersi iki sınıfla bir arada oluyor du bu yüzden sınıf baya kalabalık oluyordu ve ben bundan nefret ediyorum.

Zar zor ilerleyerek boş bir sıraya oturduk . Her zaman ki gibi kafamı sıraya koydum , Dinlemeye hic niyetim yoktu.

Yeliz ve hale ise arka sıramıza oturmuştu sürekli dibimde olmasından hoşlanmasam da bir şey demiyordum . Sonuçta her ne kadar arkadaşım olmasalar da kendileri öyle sanıyordu . Onlarla hiç bir zaman gerçek bir arkadaşlağım olmamıştı onlar beni seçmişti ve yanımda kalmakta ısrarcı olan onlardı.

Benim bu hayatta değer verdiğim tek kişi canerdi . küçüklükten beri arkadaşım hatta kardeşim olmuştu. Beni kendimden bile iyi tanıyordu.

"Lan kaldır kafanı hoca geldi" .

Cama sabitlediğim bakışlarımı sınıfa giren hocaya döndürdüm . Hah başlıyoruz işte.

"Evet çocuklar oturabilir siniz , geçen hafta hangi konuda kalmıştık?"

"Hocam en son aşkın tanımını yapacaktık". Dedi bir tane kız.

Yine konumuz AŞKa gelmişti. Bu konuya fazlasıyla uzağım çünkü daha önce ne sevildiğimi hissettim nede birisini sevdim benim için herşey boştu, bu hayatta tek bir hedefim bile yoktu ki benim öylece yaşıyordum işte.

"Evet , o zman soralım bakalım , emir evladım bize aşkın tanımını yapabilecek misin?"

Tam da ok atışı yaptı

Bir anda tüm gözler bana dönmüştü .

Sesimin düz bir ifadeyle tutmaya çalışarak "Bilmiyorum bir fikrim yok". Dedim.

"  Bir fikri olan yoksa ben söyleyeyim . Dedi hoca ve anlatmaya başladı."

"Aşk tutkudur, bağlılık tır , karşındaki kişiyi çok sevmektir . Aşk öyle bir şeydir ki bir anda neye uğradığını şaşırırsın bazen acı çekersin bazen özlersin bazen çocuk gibi mutlu olursun sevdiğinin gözlerine bakarken kendini kaybedersin yanında olmasa bile kalbin hep ondadır . aşk böyle dir işte yaşamadan anlayamassın" deyip iç çekmişti.

Bir gün bu duygular beni bulur muydu bilmiyorum ama sanmıyorum da . Evet bazen sevilmek istiyorum . Ama daha sonra diyorum ki senin gibi kırık dökük birisini kim sevsin emir.

Her ne kadar dışarıdan güçlü gözüksemde içimde bir çok kırık vardı benim . Benim bu hayatta hata yapmak gibi bir lüksüm olmadı  ailem hep sen emir karahansın deyip hep dik durmalisin gibi bir çok şey . aslına onlar bana dik durmayı öğrettiklerini sanıyorlar ama öyle değil ben kendi kendime öğrendim  dik durmayı.

Hoca kitaplarını karıştırdıktan sonra sınıfa doğru dönüp bir şiir gibi bir  şey okumaya başladı.

Aşk; dokunmaktan çok özlemeyi sever,
Dokunmaktan çok düşlemeyi...
Ve Aşk öyle haindir ki;
Nerede imkansız varsa gider onu sever.

"Nerede imkansız varsa gider onu sever" şiiri içimden mırıldanmiştim hocayla birlikte bu şiiri daha önce görmüştüm Özdemir asafın şiirlerinden bir tanesiydi .

"Okuduğum şiir Özdemir Asafa ait neyse Evet arkadaşlar aşk böyle bir şey işte bir gün başınıza gelince daha iyi anlarsınız , dersimiz bu kadar birazdan zil çalar serbestsiniz "

Caner bana dönüp" aga be bu hocanın dersine girince aşık olasım geliyor"

"Diğer ders ne?"

"Ben ne diyom sen ne diyon kardeşim"

"Of Caner başliycam şimdi aşkına da sana da"

"Beden dersi var , basketbol mu çalışacaksın? "

"Evet "

"Tamam kardeşim ben kantine iniyorum geliyor musun ? , Yoksa sınıfta mı kalacaksın?"

"Başım ağrıyor git sen ". Deyip kafamı sıraya koydum. Bir kaç dakika sonra kapıdan gülme sesleri gelince umursamadın yine kızlar dı lanet olası tipim için ilgilerini çekiyordum bu yüzden bazen keşkek iyi bir tipim olmasaydı da etrafımda beni gerçekten ben olduğum için seven kişiler olsaydı diyordum.

Bir kaç dakika sonra sesler kesilmesiyle oturduğum sıradan kalktım ve pencereye doğru yaklaştım. Bir kaç dakika dışarıyı izledim daha sonra yelizin sesini işitmemle geriye döndüm.

"Emirrğ burda mıydın?"

"Evet burdayım işte ,noldu bir şey mi söyleyeceksin?"

"Hayır bizimkiler dışarıda yanlarına gidelim mi diyecektim".

"Sen git benim, ee şey başım ağrıyor"

"Peki sen bilirsin" deyip yanımdan çekip gitmişti. 

Sınıfta boş boş bakınırken aklıma bir sonraki dersin beden olduğu aklıma geldi . Harakete geçip spor salonuna indim .

------------------------------------------------------------------

Bölüm sonu🎬

Nasıl buldunuz ilk bölümü?

Biraz aşk konulu bir bölüm oldu ama daha yeni başlıyoruz diğer bölümlerin daha güzel olacağına emin olabilirsiniz

Kendinize iyi bakın görüşürüz.

•GECE MAVİSİ•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin