İyi okumalar ✨
Merdivenleri zar zor çıkıp sınıfa sonunda ulaşmıştım . Direk kendimi sırama attım .
Kafam zönklüyordu .Caner "Abi nerdesin sen ya "dedi ve bir kaç saniye duraklayıp bana bakmaya başladı "lan noldu sana neden sırıtıyorsun ayrıca kafanı neden tutuyorsun?"
Hâlâ tebessümün yüzümde durduğunu Caner söyleyince farkına varmıştım.
İşaret parmağımı yukarıya kaldırıp havada hayali yuvarlak çizerek ;
"Başım dönüyor" dedim.
"Yok kardeşim sen valla iyi değilsin ateşin falan mı çıktı dur bi bakayım"
"Ahh dur lan dokunma oraya acıyor"
"Lan noldu sana "
"Sarhoş oldum "dediğimde Caner gözlerini devirmişti.
"Saçmalama lan ne oldu anlat".
"Bir şey oldu da, deyip durakladım ne oldu bilmiyorum." Kafam gercekten acıyordu kendimi sarhoş gibi hissettiğime yemin edebilirdim ama kanıtlayamazdım .
"Belli zaten bir şey olmuş da ne olmuş onu soruyorum ya deminden beri yok valla senin kafa gitmiş".
Normalde pek bir şey anlatan birisi değilim bazen Canerin zoruyla bir şeyler zırvalar geçerdim ama nedense bunu anlatasım gelmişti.
"Ya ben basketbol oynuyordum işte biraz sinirlendim kendime falan neyse topu geriye doğru sertçe attım , top bir tane kızın kafasına geldi ".
"Eee normal bişi bu "
" O normal de kız pek normal değildi."
Caner sırasını biraz daha yaklaştırıp dedikodu dinleyen kızlar gibi elini çenesinin altına yerleştirdi .
"Nası yanii eee anlat devamını hadi"
"İşte Daha sonra ne yapıyorsun falan dedi bende isteyerek olmadı dedim daha sonra işte yerden topu alıp defalarca kafama attı sonrada daha beter ol deyip gitti."
"Haaa anladım şimdi neden sırıttığını"
"Yuh lan gercekten yuh sana o kadar şey anlattım kız kafama topu defalarca attı dedim senin çıkardığın anlam bumu lan"
"Tamam lan hemen celallenme . Normalde kızın seni görünce herşeyi unutması gerekmez miydi ."
"Bilmem, bu unutmadı."
Caner bir anda ciddi ifadesini bozup gülmeye başladı. Beni anlattığıma pişman edecekti.
"Lan gülüp durmasana herkes bize bakıyor".
"Nasıl gülmeyeyim lan kızdan basbaya dayak yemiş gibi bir şey olmuşsun."
"Tamam lan neyse ne artık gülüp durma" dedim ve sırama doğru dönüp bakışlarımı önümde duran fizik kitabına diktim .
"Pişşt kim bu kız, doğrusu merak ettim ben bu kızı".
"Bilmiyorum ilk defa gördüm kızı . siyah saçlı kahveringi gözlü kısa boylu sıradan bir kız işte bir daha görsem tanımam belkide" dedim.
Caner elini omzuna koyup o anlam veremediğim cümleyi kurdu.
"Tabi tabi kesin öyledir Geçmiş olsun kardeşim" .
"Ne "
"Boşver anlarsın zamanla "
"Ne saçmalıyorun sen yine Caner".
"Boşver dedim ya abi , hadi gidelim dersler bitti. "
"Tamam yürü o zaman gidelim" dedim ve oturduğum sıradan kalktım.
Canerle arabaya doğru ilerliyorduk ki yelizin seni duymamla kafamı o yöne çevirdim.
"Emirr" . Hızlı adımlarla yanıma gelmişti.
"Efendim yeliz" .
"Benide eve bırakabilir misin? Hale voleybol antrenmanına kaldı da tek başıma gitmeyeyim dedim".
Yüzüme bakan canere baktım kaş göz işareti yapıyordu.
"Tamam bin ".
Yeliz ön tarafa geçip oturdu.
Caner arabanın diğer tarafından arabaya yaslanıp "Lan bak birde ön tarafa oturuyor taksi miyiz biz o kadar kaş göz işareti yaptım neden kabul ettin"
"Lan ben napayım bırakır gerçerim hadi bin şu arabaya ".
"Banane olm kalksın ön koltuktan o kim köpek de öne oturuyor."
Gözlerimi kapatıp sabır diledim.
"Caner bin şu arabaya kardeşim" .
"Emirğğ hadi gelmiyo musunuz?" Diyen yelizin sesi ile tekrar canere döndüm.
"Bak son kez söylüyorum ya bin şu arabaya yada ikinizide burda bırakır giderim çocuk gibi birde sizinle uğraşıyorum aq"
"Tamamlan biniyorum " deyip sonunda arabaya geçmişti.
Bende binip arabayı çalıştırdım kafamın acısı yetmiyormuş gibi birde bunlarla uğraşıyordum .
------------------------------------------------------------------
Bölüm sonuNasıldı bölüm?