"Neler aldın?" Dedim Harry'nin içeri geçmesine yardım ederken.
"İçki"
"Sadece içki mi?"
"Cips falan da var" dedi önüme 2 tane poşet koyarak.
"Sabah akşamlık birşey almadın mı?" Dedim poşetleri karıştırarak."Ha onlar burda" dedi küçük bir poşet vererek.
"Harry burada sadece et ve peynir var" dedim poşetin içine bakarak.
"Onlar yeter bize"
"Tüm parayı bu kadar bira ve şaraba harcamış olamazsın."
"Hadi buzdolabına yerleştirelim." Dedi içkileri yavaşça poşetten çıkarıp tezgaha koyarak. Bende koyduklarını alıp dolaba yerleştiriyordum.7 şişe bira ve 3 şişe şarap vardı.
Biralar küçük şişelerdi ve şaraplarda büyük şişelerdi."Kesin geleceklerini nerden biliyorsun?"
"Gelmezlerse de biz içeriz. Seni biliyorum bir kere içince duramıyorsun."
"Nerden biliyorsun?" Dedim son şişeyi de dolaba koyup kapağı kapatarak."Biliyorum işte."
"Herneyse, sen otur diğerlerini ben yerleştiririm.'' dedim koltuğu işaret ederek.''Peki bayan Malfoy.''
''Bana öyle demeyi kes.''
''Ama hoşuna gidiyor. Değil mi?'' dedi sırıtarak.
''Belki. Herneyse.'' dedim Küçük poşetteki süt et ve peyniri dolaba koyarken. Neresi bize yetecek hala anlamadım.
''Onlarla iletişime geçtin mi?''
''Evet, çoktan. Hepsi geliyor''
''Ne ara?'' dedim yanına oturarak. ''Bir ara.'' diyip sırıttığında üzerine atladım. ''Ne oldu?'' dediğinde karnını gıdıklamaya başladım. Kahkaha atmaya başlamıştık ikimizde. Ta ki cam tıklatılana kadar. Cama baktım, Ron ve Hermione gözlerini kocaman açmış bize bakıyorlardı. Telaşla Harry'nin üzerinden kalktım. Kesinlikle yanlış anlamışlardı.
Hemen kapıya doğru koştum. Kapıyı açtım ve bir süre bakıştık. ''KARDEŞİMİ Mİ ALDATIYORSUN!'' dedi Ron Harry'e.
''Hayır Hayır sadece eğleniyorduk, çıplak bile değiliz.'' Harry'nin yanakları kızarmıştı.
''Sakin ol Ron Y/N'nin sadece Harry'i gıdıkladığı apaçık ortadaydı.'' dedi Hermione. Görüşmeyeli uzun zaman olmuş
Hemen Hermione'ye sarıldım. ''Seni özledim.''
''Bende.'' dedi gülümseyerek. Ondan ayrılıp Ron'a sarıldım ''Hey Hey Yavaş'' dedi gülerek.
''Hadi oturun.'' dedi Harry koltuğu işaret ederek.
Harry ve ben bir koltukta, Ron ve Hermione bir koltukta oturuyordu. Karşılıklıydık. Herkes çok sessizdi. Aklıma gelen şeyle hemen kalktım. ''Hemen geliyorum.'' dedim yukarı çıkarak.
Sırt çantamı karıştırmaya başladım. Hermione'nin Zaman döndürücüsü. Hemen aldım ve tekrar aşağı indim.
''Al, vermeyi unuttum.'' dedim ona uzatarak.
''Draco hala seni hatırlamadı değil mi" dedi Ron.
"Evet, galiba." Dedim Harry'nin yanına oturarak."Saat kaç?" Dedim Harry'e dönerek.
"4."
"Biz kaçta kalktık?"
"2?"
"Yuh Harry" hiç saate bakmamıştım.Kapı çaldığında koşarak kapıya gittim. Kapıyı açtım Pansy duruyordu karşımda.
"Selam" diyip gülümsediğinde üzerine atladım ve ona sarıldım. O da karşılık verdiğinde bir süre daha öyle durduk ve sonra ayrıldık.
"Blaise geliyor mu?" Dedi Pansy Harry'e bakarak.
"Evet." Dedi Harry. Bana Blaise'in geleceğinden söz etmemişti.
Pansy belli etmese de mutlu olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile Hayal Et [TAMAMLANDI]
Fanfiction🗝Smut içerir 🗝Bölümler birbirine bağlı