(Draco'nun ağzından)
Potter koşarak yanıma gelmişti. Pansy ve Victoria ise savaşıyordu.
Elimle saçını düzelttim.
"Çok önceden gelmeliydik, özür dilerim." Dedim hıçkırarak.
Yere diz çökmüştüm. Potter da karşıma diz çökmüştü. Y/N kucağımdaydı. Potter elini göğsüne koymuştu. Kalbinin olduğu yere."Ölmedi, ölmemiş!" Dediğinde elini çektim ve kendi elimi koydum. Kalbi atıyordu. Bir an öksürmeye başlamıştı.
"Y/N?"
"Dray?" Sesi çok kısıktı, gözleri kapalıydı ve dudakları yara olmuştu.
"Buradayım güzelim." Dedim elimi yanağına götürerek.Potter ceketini uzatmasıyla Hemen Y/N'nin üzerine giydirdim. Ve odadan çıkardım.
Y/N'yi yere bıraktım ve ayağa kalkıp ceketimi çıkardım ama Victoria hızlı davranmıştı.
"INFENDEREM SECRUM" (Kişiyi alevler içinde yakan ve müdahele edilmezse eritip öldüren lanettir)Hemen asamı çıkardım. "SECRUAM BLASTGOM!" Büyüyü durdurmazsam Y/N yanıp ölebilirdi.
"Levicorpus!" Pansy sayesinde Victoria görünmez bir iple havaya asılmıştı.
"Mimblewimble!" Potter ve Pansy Victoria'nın icabına bakarken Y/N'nin yanına gittim.
Yanımda beliren kızla korktum, Granger ne ara buraya geldi?
"Sen burada ne yapıyorsun?"
"Harry haber verdi, ihtiyaç varmış. Accio sargı bezi."
Çantasından çıkardığı sargı beziyle Y/N'nin ellerini sarmaya başlamıştı.Ellerini sardıktan sonra çantasından çıkardığı sweatshirt ve eşofmanı Y/N'ye giydirmişti. Çoğu yerine pansuman yapıp bacaklarına büyü yapmış, morlukların yok olmasını sağlamıştı. Tam bir doktordu.
"Ben birşey yapamadım, üzgünüm." Dedim.
"Yanında olman yeterli" diyip Pansy'lerin yanına gitmişti"Y/N? İyi misin?" Dedim saçlarını arkasına alarak.
"Ölmedim mi?" Dedi gözlerini açmadan. İstemsizce gülümsemiştim. O da gülümsemişti."Seni seviyorum." Dediğimde gözlerini açmış, bir süre bana bakmıştı. Daha sonra gözleri elime kaymış. Elimi avuçlarının içine almıştı avcumu açıp.
"Üzgünüm" dedi tekrar bana bakarak.
"Sorun değil, sen daha önemlisin." Dedim ellerini tutarak.
"Onlara yardım etmeliyiz" dedi kalkmaya çalışarak.
"Hayır, otur orada. Lütfen" dediğimde başını tamam anlamında sallayıp yerine geri yerleşmişti.Kalktım ve yanlarına gittim.
Victoria'yı etkisiz hale getirmişlerdi. Yerde baygın yatıyordu fakat Granger büyünün etkisinin birazdan geçeceğini ve plan yapmamız gerektiğini söyleyip duruyordu.
"Öldürelim." Dedi Potter.
"Ne çabuk karar verdin" dedi Granger
"Başka ne fikrin var Granger? Burda salmak mı? Azkabana falan mı göndermek?" Dedi Pansy araya karışarak.Victoria yavaş yavaş ayağa kalkmaya başladığında hepimiz geri çekildik. Şu an ona resmen bir canavarmış gibi davranıyorduk.
"Beni mi öldüreceksiniz?" Dedi Victoria.
"Belki." Dedi Potter.
Victoria asasını kaldırıp bana doğrultmuştu.Y/N'nin ağzından
Ağrılarımın hafiflemesiyle zar zor ayağa kalktım. Olanlara baktım, Victoria ve Draco aralarında birşey konuşuyorlardı.
Ellerime baktım. Kan sargı bezine geçmişti. Yerlere baktım herhangi bir asa var mı diye. Evet. Benim asam burada. Hemen yere eğildim ve asamı aldım.
"Hey Victoria!" Dedim bana bakmalarını sağlayarak.
"Crucio!" Beklediğim birşey değildi ama saklayabiliyordum. Önceki gibi. Ama bu daha az acıtmıştı."Acımıyor mu?" Ded Harry.
"Acıyor ama nasıl saklanacağını biliyorum." Dedim ve bir adım öne gittim."Victoria seviştiği çocuğu Draco sanıyor ama bilmiyor ki aslında tecavüz edilmiş." Dedim Victoria ile göz teması kurarak. Birşey dememişti. Öylece yüzüme bakmıştı.
"Victoria sana yardım edebiliriz, arkadaş olabiliriz." Ben ona doğru adım attığımda o geri adım atmaya başlamıştı.
"Aslında benden korkuyorsun, apaçık belli Vic. Bağlı olduğum için bana herşeyi yaptın. Elimden birşey gelemeyeceğini biliyordun" dedim gülümseyerek.
"Bir bulanıktan asla korkmam." Dediğinde hala geri atım atıyordu.
"Sana yardım edebileceğimi söyledim." İyice yaklaşmıştık ve onun geri gidecek yeri kalmamıştı.
"Y/N" dedi Harry beni durdurmaya çalışarak."Burdan çıktığımızda birimiz ölecek demiştim değil mi? Ve bu ben olmadığıma göre sen olacaksın Wilson." Dediğimde gülmüştü.
"Komik birşey dediğimi hatırlamıyorum."
"Beni öldürecek olman komik." Dedi kahkaha atarak.Arkamı döndüm ve geriye birkaç adım atıp önüme döndüm. Asamı kaldırdım ve ona doğrulttum. Asamı kaldırdığımda o da asasını bana doğrultmuştu.
"Tecavüz edilmedim ben. Pis sürtük"
"Victoria edildin kabullen artık."
"Draco'ydu o. Draco? değil mi?" Dedi Victoria draco'ya dönerek."Ben değildim Victoria özür dilerim." Dedi Draco.
Victoria Draco'ya asasını doğrultmuştu."Ava-"
"Avada Kedavra!" Ben birini öldürdüm. Resmen birini öldürdüm....
Kısa kesiyorum çünkü hem 38'i final sananlar olmuş hem de tam bu avada kısmında kesmek istedim.
Buradan da söyleyeyim final ya 45 ya da 50. Bölüm olacak daha fazla çıkacağını sanmıyorum belki bir özel bölüm olur
😽💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile Hayal Et [TAMAMLANDI]
Fanfiction🗝Smut içerir 🗝Bölümler birbirine bağlı