•29•

4.9K 255 156
                                    

Yerde yatıyordum büyünün etkisiyle. Sesler azalmaya başlıyordu ve gözümden düşen yaşlar yeri ıslatıyordu. Gittikçe yaklaşan zar zor duyduğum ayak sesleriyle gözlerimi açtım. Victoria eğilmiş, bana bakıyordu dik dik.
"Draco'm Harry'ne de bunu yapmıştı." Diyip suratıma attığı tekme ile bilincim tamamen kapanmıştı.

Draco'nun ağzından

Ona böyle yapmak istememiştim ama elimden gelen en iyisi buydu. Evet öpmesiyle herşeyi hatırlamıştım ama ikimizin de iyiliği için hatırlamıyormuşum gibi devam etmek zorundayım. Yaptığım şey iyi birşey değildi. Kim bilir birbirimizi bir daha ne zaman görecektik. Hala bir ilerleme katledemeden bu şekilde ayrılmak tabi ki de beni de üzüyor.

Gelen konuşma sesiyle arkamı döndüm. Victoria ve yerdeki Y/N.
"Draco'm Harry'ne de bunu yapmıştı." Diyip suratına tekme atmasıyla hemen yanına koştum. Zar zor nefes alıyordu
Y/N.

"Ne yaptığını sanıyorsun?" Dedim yüzü kan içinde kalan Y/N'yi kucağıma alarak.
"Pardon da ondan nefret eden sen değil miydin bebeğim."
"Şimdi sırası değil." Dedim ve Pansy'nin yanına gittim.

"Ona ne yaptığını sanıyorsun Draco sen onu seviyordun-" diyip ağlamaya başlamıştı. Ben olsam ben de ağlardım.
Y/N gerçekten ağlanacak haldeydi. Potter'ınkinden daha kötü olmuştu yüzü. 'Güzel surat Y/N' diye dalga geçilecek halde değildi.

"Onu Potter'a ve ya başka bir arkadaşına götür." Diyip arkamı dönüp hızlıca yürümeye başladım.

"Hatırladığını biliyorum ve sen herşeyi bile bile çekip gidiyorsun!" Pansy'nin bağırmasıyla olduğum yerde kala kalmıştım.
Arkamı döndüm ve bağırdım. "Böyle olması gerekiyor. Eskisi gibi değilim ben, Değiştim!" Tekrar arkamı döndüm ve hızlıca yürüdüm. Her adımımda aklıma Y/N ile bir anımız geliyordu.

Merak edip arkama baktım. Y/N yerdeydi. Başında Potter vardı. Pansy hemen gitmişti. Potter, Y/N'nin saçlarında elini gezdiriyor, arada başından öpüyordu onu. Kısa bir süre sonra Granger gelmişti ve beraber ortak salona götürmüşlerdi onu. Oraya gidip ona bakmak istiyordum ama gidemiyordum.

Dayanamadım ve geri döndüm. Görünmemeye çalışarak kapıdan içeriye baktım. Çok fazla yaralı vardı. Yerde yatanlara baktım. Böyle olmasını istememiştim...

Biraz daha sağa doğru baktığımda Granger'in yanında oturan Y/N'yi gördüm. Ağlıyordu aynı zamanda da kanla kırmızı olmuş bezi yüzüne bastırıyordu. Birşeyler anlatıyordu ve bende ne dediğini ağız hareketlerinden anlamaya çalışıyordum ve 'Draco' geçmişti. Granger ile göz göze geldiğimizde hemen geri çekildim ve oradan uzaklaştım. 

Y/N 'nin (Senin) ağzından

Hermione yanımda  duruyordu ve her anlattığımı dinleyip bana destek oluyordu. Açıkçası beni anlaması beni mutlu ediyordu. Bir süre sonra Harry bir yere gitmişti. Hermione ve Ron da benim ortak salonda kalmamı söyleyip onun yanına gitmişlerdi.

Etrafta göz gezdiriyordum. Herkesin yüzü ve vücudu yara içindeydi. Arkama baktım Luna etrafa bakıyordu. ''Ah, Selam Y/N.'' dedi gülümseyerek. Yerinden kalktı ve benim yanıma geldi. ''Umarım iyi hissediyorsundur.''

''Evet daha iyiyim. Teşekkürler Luna.'' dedim gülümsemeye çalışarak. Ama dudağımın kenarındaki yara yüzünden doğru düzgün gülümseyemiyordum. Canım acıyordu. Dudağım kurumuş, stresten ısırmamla kanamaya başlamıştı. 

Draco Malfoy ile Hayal Et [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin