*Jimin pov*
*რას ნიშნავდა ეს? რას? რატომ მელაპარაკა დღეს ელენა ასე? რატომ იყო ასეთი მამაცი დღეს? რა დაემართა? რაღაც უცნაურად იქცევა..
რაღაც ვერააქვს კარგად...კარგი რაჩემი საქმეა**author pov*
*ელენამ თავის მოკვლა გადაწყვიტა...მხოლოდ იმიტომ რომ არ უნდოდა აქ ყოფილიყო და არა ჯიმინის გამო , ახლა მას ჯიმინი სულაც არ აინტერესებდა...უფროსწორედ არც იცოდა რას აკეთებდა... გააგიჟა ამ ყველაფერმა , ჯერ მისი მშობლები , ამას დამატებული ჯიმინი რომელიც ცუდად ექცევა... მას სიკვდილი გონია ახლა გამოსავალი...მაგრამ იქნებ თავი არ მოიკლას და ცოტახნით დაისვენოს?ან რას იგრძნობს მინჰო როცა გაიგებს რომ მისმა საუკეთესო მეგობარმა თავი მოიკლა? .... ელა! ახლა ის ვერაფერზე ვერ ფიქრობს მას მხოლოდ უნდა რომ ამ სამყაროს გაეცალოს...ის ... დიახ , ის ახლა მიდის ზღვისკენ სადაც უნდა რომ გადახტეს...მაგრამ მას ხომ წყლის ეშინია?....მაგრამ მან ეს ნაბიჯი გადადგა რადგან იცოდა რომ მალე ამ სამყაროს გამეოცლებოდა...როდესაც გადახტომას აპირებდა , ვიღაცამ ტანსაცმელზე მოკიდა ხელი და იქაურობას გამოაცილა ... და თუ მიხვდებით ვინ იყო ის ადამიანი?
მინჰო? .... ჰაჰა არა ... დიახ! ეს მინ იუნგი იყო რომელნაც იქ შემთხვევით ჩამოიარა და ის გადარჩინა ... ეჰ! კიდევ ერთხელ შეუშალეს ხელი*Elllena pov*
- ელენა?(იუნგი)
- ხო(მე)
- ნორმალური ხარ? როგორ შეიძლება მანდ ასვლა? ცოტაც და გადავარდებოდი(იუნგი)
- მეც ეგ მინდოდა(მე)
- რა? ნუთუ თავს იკლავდი? სულ გააფრინე?(იუნგი)
- ხო თავს ვიკლავდი , ახლა კი შეიძლება მკითხო რატომ .... იმიტომ რომ ამ სამყაროში ყოფნა აღარ მინდა(მე)
- შეგიძლია ამიხსნა რახდება?(იუნგი)
- მერე აგიხსნი ახლა კი უნდა წავიდე...მადლობას არ გეტყვი რადგან ჩემი დიდი ხნის ოცნების ახდენის საშუალება არ მომეცი!(მე)
ESTÁS LEYENDO
გრძნობებზე თამაში 🖤
De Todoბიჭი სახელად პაკ ჯიმინი რომელიც კიმ ელენას გრძნობებით თამაშობს....რა მოხდება თუ ბოლოს ჯიმინს შეუყვარდება კიმ ელენა?