*5* Elfogás

912 44 13
                                    

Reggel kicsit lihegve és izzadva keltem fel. Napok óta ez a rémálom gyötör akár hányszor csak behunyom a szemem. Sajnos meg próbáltam mindent megtenni hogy ne álmodjam meg újra és újra, de nem sikerült. Lassan felkeltem, felöltöztem, majd elkezdtem lemenni a bárba hogy beszéljek pár szót Shigarakival.

-Jó reggelt (Név)-chaaaaannnn~- mondta Toga kicsit elhúzva a végét.

- Reggelt.- köszöntem röviden mert nem nagyon volt kedvem beszélgetni.- Shigi megyek egyet sétálni majd jövök.- mondtam majd megfordultam de mielőtt kitudtam volna lépni az ajtón Shigaraki megszólalt.

- De ne ismerjen fel senki!- figyelmeztetett mintha egy ötévesnek mondaná.

- Jó jó!- mondtam egy szemforgatás mellett.

Kiléptem az épületből azzal egyidőben felvettem a kapucnimat és beraktam a fülesem. Egy kis ideig mentem majd rám tört a gyilkolhatnék. Kerestem egy sikátor ahová majd az áldozatomat tudom beragadni. Egy ideig vártam majd egy kisebb csapat jött a sikátor felé. Volt ott 4 fiú és 1 lány. Főnyeremény!

- Bakugouuuu! Miért erre megyünk?!- kérdezte a pinkiepie hasonmás. Ezek szerint ezek azok akiket megtámadtunk Shigi-ékkel.

- Mert erre akartam úgy hogy pofa be?!- ordibálta a süni. Milyen egy öntelt hólyag. Mostmár az lesz a neve hogy süngeci. Egyre jobb beceneveket találok ki!

- Bakubro ez nem volt túl férfias hogy ráordítottál egy lányra!- oktatta ki a vörös - Kérj tőle bocsánatot!- mondta miközben megállt.

- Tch minek?!- mondta majd megállt közben kisebb szikrák jöttek ki a tenyerén.

Rájöttem hogy nem kellene őket megölnöm, de csak azért mert ha elfogynak akkor nincs kit meggyilkolnom. Visszaraktam a fülest majd háztetőkről háztetőre ugrálva elértem egy újabb csendesebb részt. Nem foglalkozva a külvilággal elkezdtem kicsit edzeni. Észre se vettem hogy már egy kisebb csapat bujkál a fa mögött, de az igazat megvallva nem is vettem észre

- Gyerünk ha meg van majd kifaggatjuk. - mondta Endeavor és elkezdett volna felém jönni, ha Aizawa meg nem állítja.

- Nem tehetünk semmi hirtelen mozdulatot mert azért eléggé nagy az ereje. - mondta Aizawa.

- Tch! - ennyit hallatott Endeavor majd elkezdték a terveket megbeszélni.

Ekkor mikor zajt hallottam mögöttem, megfordultam de csak a annyit láttam, hogy valaki leütött, az után pedig képszakadás.

Na HAIIIIIIIIIIII tudom nagyon ritkán teszek ki részeket de próbálok minél több részt kitenni. Csak most karanténba is vagyok szóval a tanulásra is kell egy kicsit koncentrálnom. De még ígérem hogy attól még rakom majd ki a részeket. NA PUSZIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!

Crazy Love {Dabi x reader} (18+)🇭🇺Where stories live. Discover now