Tudni illik rólam hogy nem bántok gyerekeket meg nőket (csak azért mert gonosz vagyok még nem kell mindenkit bántanom, csak aki megérdemli). Miközben az utcán sétálok látom hogy egy férfi bánt a sikátorban egy nőt. Abban a pillanatban használtam a démoni képességemet.-Engedd el!- suttogtam a fülébe hogy frászt kapjon, azért hogy elengedje a nőt, és be is vált.
-K-Ki van ott?!- kérdezte a férfi mikor eldobta a nőt és elővette a fegyverét.-Ha nem válaszolsz lövök?!
-Jól van na itt vagyok.- mondtam majd előléptem egy sötét sarokból, majd mikor a férfi meglátta a démon szarvamat és szárnyamat, abban a pillanatban lőtt egyet. De én elhajoltam mielőtt a golyó eltalált volna.-Tényleg? Csak ennyit tudsz?- mondtam egy gonosz mosollyal az arcomon.
A férfi azonnal elkezdett futni, de én gyorsabb voltam és azzal a lendülettel leszúrtam a nálam lévő késsel. A férfi a földre esett a nő még rám nézett.
-K-Kérlek ne bánts?!- mondta a nő aki úgy tűnt mintha elájulna. Lassan elkezdtem a nő felé sétálni ő meg majdnem sikított, de mielőtt ezt megtehette volna felé nyújtottam a kezem.
-Nem foglak bántani ne aggódj.- mondtam neki lágy hangon ami úgy látszott hogy hatott rá és megmarkolta, majd felkelt majd lassan elkezdett hátrálni. Majd megszólalt.
-K-Köszönöm- majd fogta magát és kifutott a sikátorból. Majd hallottam egy hangot a hátam mögött amire hirtelen oda kaptam a kést a fickó torkához.
-Mit akarsz és ki vagy te?- kérdeztem halál komolysággal majd a fickó megszólalt.
-Látom a reflexeid nagyon jók, amit tudnánk használni a csapatunkban.- hallottam a hangján hogy elmosolyodik.
-Milyen csapat miről beszélsz te idióta?!- már egy kicsit ordítottam és azon hogy elvágjam a torkát de valamiért végül nem, mert meggondoltam amit mondott.-Milyen a csapatod?- kérdeztem tőle.
-Hát gyere velem és megmutatom- mondta majd elindult egy irányba. Én megrántottam a vállam majd elindultam utána a sikátorban.
- De ne próbálkozz semmivel mert a fejednek akkor búcsút inthetsz. - mondtam szemrebbenés nélkül.
- Oké amúgy se az a célom hogy rávegyelek akármire is. - mondta egy mosoly kíséretében.
- Ajánlom is. - mondtam majd tovább mentünk.
Egyszer csak oda értünk egy lepukkant bár szerűséghez. Az utcán nem voltak fények, így gondolom csak akkor tudsz idetalálni ha nagyon ismered a terepet. Bementünk, majd lementünk egy lépcsőn, aztán hallottam egy lány hangját.
*Hangos egy társaság*( * ez a gondolat jel TwT).
Majd mikor bementünk a tekintetüket ránk, vagyis inkább rám szegezték majd egy szőke lány ugrott felém, de én eltértek az útjából, mielőtt rám ugrott volna.
-Szia! Toga Himiko vagyok!- mondta szőke lány.-Remélem jó kifogunk jönni~~.-mondta dalolva.
-Ja remélem- mondtam egy kicsit komolyan, majd egy kezes csávó lépett elém.
-Heló örülök hogy itt vagy- mondta a kezes csávó majd megláttam egy fekete hajú sebhelyes alakot aki nem messze ült egy Dedpool hasonmás mellett.
-Helló én Twice vagyok- mondta a Dedpool hasonmás.
-Dabi- mondta a sebhelyes. Azt hittem többet fog mondani de nem csak ennyit mondott, ami igazából nem is nagy baj, majd a kezes csávó is bemutatkozott.-Én Shigaraki Tomura vagyok a vezető. Téged hogy hívnak?- kérdezte.
-(Teljes név)- mondtam majd mindenki visszaköszönt.
-Le kell szegeznünk hogy most már tudod a nevünket és hogy hol van ez a hely, most már nem mehetsz sehova, és nem mondhatod el hogy kik vagyunk, vagy különben megölünk.- mondta nagy komolysággal.
-Nyugi az az utolsó, hogy én elmondjam azoknak a buzi hősöknek, hogy ismerlek titeket.- mondtam egy mosollyal az arcomon.
-Akkor jó, mert nekünk nem kell egy áruló- mondta Dabi.
-Toga mutasd meg neki a szobáját és majd megbeszéljük a terveket holnap.- mondta Shigaraki.
-Oki!- mondta Toga majd megindult fel a lépcsőn én meg utána mentem.
Megmutatta a szobámat, ami Dabi szobájával volt szemben. Majd kiment, én átváltottam a ruhámat majd elaludtam egy mosollyal az ajkaimon, hogy vannak végre akik foglalkoznak velem.
Haliiiiii remélem tetszett ez a rész majd folytatom de addig is jó olvasást!!! ❤️❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Crazy Love {Dabi x reader} (18+)🇭🇺
De Todo(Név) az egyik legkeresettebb bűnöző a városban. Egyszer szembe találta magát egy Giran nevezetű alakkal aki felajánl neki egy lehetőséget hogy csatlakozzon a Gonoszok Ligájához. Vajon mi fog történni? Nem mindig lesz hű az animéhez!!!!!! 18+-os jel...