Gözlerimin içine bakıyor sanki ilk selamı benden bekliyordu. O an gözlerine bakmaktan selam vermeyi unutmuş olmalıydım ki, bir an iç sesimle irkildim. Bugün cesaretliydim en azından kendime güvenim gelmişti yani öyle hissediyordum.
Odaya girer girmez ciddi bir tavırla gülümseyerek:
-Selam merter bugün nasılsın? diyerek tebessüm ettim.
Bugün yüzü soluk değildi. Boş boş bakmiyordu en azından iyi görünmeye çalışıyordu anlıyordum. Bunu hissedebiliyordum.
Yine iç çekip sıcak bir gülümsemeyle:
-Merhaba berfu bugün çok iyiyim sen nasılsın?
Derken iyi olmadığını hissedebiliyordum. Iyi görünmeye çalışıyordu. Neyse ki bu tavrı hoşuma gitmişti.
Kücük bir tebessum attıktan sonra:
- İyiyim merter. Dedikten sonra gülümsemeye devam ettim.
İsmini söylerken garip bir şekilde mutlu oluyorum.
Uzun bir süre göz göze geldik. Bir süre sessiz kaldıktan sonra neyse ki Nevin hemşire odaya girdi. Ve bakışlarımız Nevin hemşire 'ye odaklandı.
Nevin hemşire gülümseyerek:
-Merhaba çocuklar size bir haberim var, kanser hastalarına özel bir parti düzenliyoruz yarın akşam orada olmanızı istiyorum .
Nevin hemşire'nin bu sözlerinden sonra kendimi daha iyi hissettim.
"Ama aklımda bir soru vardı Merter o partiye gelecek miydi?"
Artık odama dönme vakti gelmişti. Odama döner dönmez yorgun düşüp uyuya kalmış olmalıydım ki bir sesle uyandım.
Nevin hemşire ilaçlarımı getirmiş. Sesi biraz buruk gibiydi. Birşeyler sezebiliyordum.
Ve ufak bir tebessümle:
-Berfu bu gün çok yorgun düşmüşsün kızım. Durumun iyi değil biliyorsun. Bu kadar yormaman gerek kendini. Uzun bir süre koridora çıkmayacaksın. Çıkarsan sonuçlarını biliyorsun.
Diyerek odadan ayrıldı. Gece yarısına kadar odaya gelip gitti. Durumumu kontrol edip gidiyor ayak seslerinden duyabiliyorum.
Çok dolaşmanın acısını çekiyor gibiydim.
Artık koridora çıkmayacaktım herseyden önce Merter'i göremeyecektim.
"Acaba partiye gidebilecek miydim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanser Kokan Aşk
Romance"Birbirinden habersiz karşılıksız sandıkları aşkın hastane koridorlarına kazınmış sır dolu hikayesi." "Hiç tanımadığım biriyle tanışmak dünyadaki en güzel mucizeydi."