1

3.6K 111 152
                                    

George Pov

Încă o zi la Cafenea Defapt era deja 10 Era timpul sa plec de la Serviciu. Sincer nu voiam sa plec deoarece afara era o vreme foarte urata era ceata ploua cu stropi mari si apăsați realizasem ca am uitat masina acasa deci nu puteam sa ajung acasa fara sa ma ud.

Inauntru era cald si mirosea a cafea cu oameni care radeau si vorbeau cu o muzica calma pe fundal. Ma pregătesc sa plec imi iau geaca si cheile de la apartamentul la care stăteam cu un prieten si ma pregătesc sa ies.

După ce m am terminat de îmbrăcat oftez odata si deschid umbrela. Afara era întuneric doar Becurile mai luminau strada.

Aveam deasupra capului Umbrela mea neagră pentru a opri apa din a ma udă dar in zadar Picăturile de apă mari tot ajungeau sa ma atingă din Cauza vântului care bătea.

Mergeam cu pasi mari ca sa ajung cat mai repede toata lumea era în case nimeni nu era pe strada. Mai trec masini din cand in cand.

Ajung in fata scări blocului unde stăteam imi închid umbrela si decid sa iau liftul fiind prea obosit sa urc pana la etajul 3 pe scări. Ajung langa Lift si apas pe buton la etajul 2 s a oprit liftul si a mai luat o persoană

Ajung la etaj ul meu si scot Cheile din Ghiozdanul meu pentru a deschide. Stiam ca Prietenul meu nu era acolo pentru ca el ori era la vreo petrecere ori la scoala am mers cu prima variantă pentru ca stiam ca nu avea clase la ora asta.

Deschid usa si imi duc umbrela si o pun la uscat stiam ca saptamana asta va fi una de chin pentru ca era cod galben de ploi in oras ma dezbrac de haine și ma îmbrac in ceva mai comod si ma decis să îl sun pe Colegul meu de apartament

"Alo?"

"Sapnap unde esti?"

"Sunt la un prieten acasa facem teme"
La auzul cuvintelor lui stiam ca nu era acolo pentru a face teme. El nu este Genul sa se duca la cineva pentru teme

"Am sunat sa te intreb la cat vi? Ca sa stiu daca te astept pentru ca vreau sa mănânc"

"A atunci mânca fara mine ca nu cred ca vin prea curând. Am uitat umbrela acasa si nu vreau sa ma ud."

"Bine atunci Ne vedem cand vi. Pa!"

"Paaaa-"

Super macar nu trebuie sa fac mâncare pentru doi. Ma apuc de gătit nu stiam ce vreau sa mănânc dar am decis să nu fac nimic pentu că stiam ca frigiderul era gol. Asa ca am sunat pentru a comanda o pizza.

Intru pe telefon pentru a mai omor din timp. După ceva timp aud o bătaie la usa deschid si este Băiatul cu pizza O plătesc si o aduc sa o mănânc

Dupa ce ma am pregatit sa ma pun in pat telefonul mi a început să îmi vibreze. L am luat de pe birou si am raspuns la telefon.

"Alo?"

"George buna. Ce faci?"

"Bine. Ma pregăteam ma pun in pat" la telefon era mama mea. Ea e singura din familie care Ma suna si ma intreba de vorbă. Tatăl meu si cu mine nu avem o relație prea bun el fiind un homofob si cand i am spus că imi plac mai mult baieti nu a reacționat prea placut.

"A ma bucur ca esti bine. Sa ai grija de tine sa încerci sa nu stai afara prea mult e o vreme foarte urata afara."

"Da o sa incerc."

"Dragule te am sunat sa iti spun ceva. Eu si tatăl tău vitreg o sa ne căsători luna viitoare si as dori sa apari si tu acolo. De sigur sa o sa iti trimit o invitație si cu data exacte unde si cum dar chiar vreau sa vi si tu"

"A de sigur daca asta te face fericita atunci o sa vin"

"Mulțumesc dragule"

După ce am terminat de vorbit nu am stiut ce sa fac am lăsat telefonul pe noptieră si m am așezat în pat. Tot ce se auzea erau Picăturile Care băteau in geamul camerei mele. Atunci am realizat ca Picăturile de ploaie nu erau singurele care băteau Sapnap ajunsese acasa si nu avea cheie.

Ma ridic repete din pat pentru A ii deschide usa. Sapnap intra in graba inauntru si se duce sa se schimbe in camera lui

Ma pun pe canapea cu mana pe frunte masand o usor "Esti bine." Ma intreaba Sapnap care era si el pe canapea langa mine "Mama m a invitat sa vin la nunta ei cu Tatăl meu vitreg Luna viitoare" spun eu si Fata lu Sapnap se aprinde de bucurie venindui o idee

"sti George ai putea sa iti găsești alesul poate o sa te intalnesti cu cineva de care iti place. Oricum esti singur de cand m am mutat cu tine si au trecut 5 luni. M am săturat te văd singur gasesteti pe cineva." Eram Uimit de ce a spus băiatul din fata mea chiar asta simțea ?

"Poate o sa imi gasesc pe cineva dar nu sunt sigur. Ma rog ne vedem maine ma duc sa ma culc noapte buna" spun si ma duc in camera mea ma asez pe pat si In scurt timp si adorm.

*timp magic zburator*

Eram la Serviciu stateam si asteptam sa vina oameni să comande. Azi nu era prea multa lume oameni doar veneau si plecau nu stăteau mult.

În timp ce statea pe scaun aud Clopoțelul de la usa si imi îndrept privirea către persoana care intrase.
Un bărbat înalt cu Niste Blugi negri cu O cămașă albă și la mâini avea inele pe toate degetele, ele fiind ori de aur ori cu un mare diamant un ceas care il puteai vedea ca e scump Isi ținea Gheaca in mana Si vorbea la telefonu tare dar nu cat sa deranjeze ceilalti oameni din magazin se apropie de mine si cand revin la realitate realizasem ca mainile imi transpirasera si începeam să ma panichez.

"Buna ziua. Puteti sa imi dati o cafea neagră și niste biscuiți cu ciocolată" băiatul avea o voce groasă si cand a vorbit am simtit ca ma topesc pe podea era cam ciudat sa o descriu asa dar băiatul ăsta ma făcea sa ma simpt ciudat

"Da de sigur imediat. Am.... as dori numele dumneavoastra daca se poate " termin de spus Băiatul isi ridica ochi din telefon si Zâmbește larg "Clay" la spusele acestuia scot un Pix si notez pe pahar si ma duc sa prepar băutură

Ma întorc cu lucrurile comandate de el si ii le dau "Totalul este 14.53"acesta isi scoate portofelul si scoate o Bancnotă de 50 si o așează pe masa "Păstrează restul pentru ca ai fost asa de simpatic cu mine" rămân fără cuvinte iar el zâmbește Ia lucrurile si pleaca. După ce a plecat am realizat tocmai ce s a intamplat.

Toată ziua nu ma puteam gandi de cat la ce s a intamplat Mai devreme. Trecuseră 4 ore de cand băiatul venise aici eram la o masă cu prietenul meu Sapnap si ii explicam ce s a intamplat

"Mi a dat 50 si a spus sa păstrez restul" explic eu băiatului din fata mea. "cred ca te place" spune acesta iar un zâmbet i a apărut pe fata

" îndoiesc" spun eu dand ochi peste cap. "Data viitoare sa ii ceri numărul si mi l dai si mie" spune si face cu ochiul.

După ce a spus asta am observat ca era deja timpul sa ma duc inapoi la lucru. Asa ca m am ridicat si m am intors la lucru

__________________

Am nu știam ca oameni daltonisti nu pot conduce deci prefacetiva ca George nu are o mașină 🤡🤡

*Rainy day* // DnfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum