פרק 13

164 8 3
                                    

"בסדר מה יש לנו כאן?" שאל אלווין שהם נכנסו למרפאה "הי אלווין תכיר את אלון הוא חדש כאן והוא גם מהערים האסורות" אמר פיץ "הממ גם אתה מהערים האסורות?, מעניין.."  אלון נראה כאילו הוא עומד להתעלף מרוב פחד "אפשר לעשות את זה מהיר" הוא ביקש אלווין חייך "אני רואה שגם אתה לא מחבב רופאים ממש כמו סופי. איך רופאים מתנהגים בערים האסורות שכולם פוחדים מהם כל כך?" אלון התחיל לענות אבל סופי קטעה אותו "הם מתנהגים בדיוק כמוך אלווין, פשוט יש אנשים שמפחדים מהכאב שיש בטיפולים" אלון נעץ מבט זועם בסופי "אתם יודעים אני ממש מתחיל להתעצבן מזה שכולם עונים במקומי אני לא יכול דבר רגע בלי שמישהו יאמר משהו במקומי אני לא מבין מה הבעיה שגם אני אדבר?" אלווין הביט באלון בהזדהות ואמר "טוב קדימה בוא נבדוק אותך כדי שתוכל לצאת מכאן מהר אה" "יש לי רק שאלה אחת אתה לא משתמש במזרקים, נכון?" שאל אלון.  אלווין קימט את המצח "מה זה מזרקים?" אלון נאנח בהקלה "לא משנה אם אתה לא יודע זה רק אומר שאני ניצלתי" סופי קימטה את המצח "למה אתה שאלת אם יש לאלווין מזרקים?" אלון הביט בה כאילו היא נפלה על הראש ואמר "אני חי בפחד ממחטים" סופי הביטה בו בהזדהות היא זכרה את היום שבו התעוררה בבית חולים מחוברת לכל מיני מכשירים ומחטים אלה היו הימים הכי מסויטים שהיו לה אי פעם "אוקי בואו נתחיל" אמר אלווין ונקש באצבעותיו וכתם אור כחול הופיע על היד של אלון "רגע, חכה איך אתה עושה את זה" אלון שאל בפליאה קיף פלט אנחה  ואמר "תן לי לנחש אלון גם אתה יכול לעשות את זה, נכון?" אלון הביט  בקיף כאילו הוא אמר שהוא סמור "לא קיף אני לא יכול לעשות את זה מאיפה הרעיון הזה בא לך לראש?" קיף נראה כאילו הוקל לו לרגע "לא פשוט יש לך הרבה כישרונות ככה שחשבתי שגם לך יש יכולת כמו של אלווין" אלון הינהן בשיעמום ופתאום צעק "איי" ומשך את היד שלו מאלווין "מה זה היה" הוא שאל אלווין נראה מסוקרן "מוזר שמכל הרעלנים לזה אתה הגבת בהתחשב בכך שלא הגבת לשום דבר אחר, אני צריך לרשום את זה" הוא אמר והלך לרשום את זה ביומן שלו בזמן שאלון שיפשף את היד שלו שהיה עליה כתם אדום הוא נראה עוד יותר מתוח שאלווין בדק את היד שלו והשווה את זה למה שכתוב בספרים שלו "אהה" הוא אמר בהקלה "עכשיו אני מבין, אלון הרגע גילנו משהו חדש עליך התאים בגוף שלך דוחים את הרעלן הזה מכיוון שהוא לא רצוי ונחוץ להם" אמר אלווין בניצחון "אממ אוקי" אמר אלון "ועכשיו בשפה שכולנו נבין" הוא ביקש אלווין גילגל עניים ואמר "כאב לך שהכנסתי את הרעלן לגוף שלך בגלל שאתה אלרגי לרעלן הזה אלון, הנה יותר מובן עכשיו?" אלון הינהן ואמר לפיץ "פיץ אם רצית לשמוע את אני אומר לך עכשיו צדקת, מרוצה עכשיו?" פיץ הינהן עם מבט זחוח על הפנים "כן אלון אני מאוד מרוצה עכשיו" אלון גילגל עניים ופנה אל אלווין "אוקי גילת שאני אלרגי זה אומר שאני יכול ללכת עכשיו" אלווין חייך והינהן ואמר "כן אלון אתה יכול ללכת עכשיו" אלון נאנח בהקלה והם יצאו עכשיו בדרך הוא אמר "אם יום אחד אני אטרך לחזור לשם אני אחזיר לך על זה ובגדול פיץ" פיץ צחק ואמר "תאמין לי אלון נראה לי שהזמן שבו תחזור למרפאה יהיה קרוב במיוחד"

שומרת הערים האבודות *מוקפא עד שיהיו לי רעיונות*Where stories live. Discover now