כל כך קרובה חשבה היא חשבה את זה כל כך הרבה פעמים עד שלא שמה לב שהכומר שאל אותה משהו "אהה מה?" שאלה בבילבול "מה אמרת? אני לא מבין מה את אומרת" אמר הכומר הזועף "סופי פשוט תאמרי לכומר זעפני שאנחנו מחפשים את הילד ההוא כי אנחנו צריכים לדבר איתו על משהו כדי יאמר לנו איפה הוא אני רוצה להתחפף מכאן" לחש קיף "אנחנו מחפשים את הילד שד אנחנו צריכים לדבר איתו" אמרה הכומר הזעיף פנים "למה אתם רוצים לדבר עם השד? הוא עושה רק צרות" אמר הכומר "יש לו מזל שלפי חוקי הכנסייה אני לא יכול להיפטר ממנו הייתי עושה הכל כדי שהוא יצא מכאן" "רגע, זהו זה" אמר פיץ "סופי תאמרי לו שבאנו להוציא מכן את הילד " "אוקי" סופי אמרה היא הסתובבה אל הכומר ואמרה "באנו לקחת א הילד הזה מכאן" פניו של הכומר נעשו חשדניות הוא שאל "למה את באת להוציא אותו מכאן?" "אתה רוצה שנוציא אותו מכאן או לא?" סופי שאלה הכומר נאנח ואמר "בסדר הוא בחצר האחורית רק תוציאו אותו מכאן כמה שיותר מהר"
שהם הגיעו לחצר האחורית סופי ראתה אותו. הוא ישב על ענף סופי ראתה הרבה אלפים אבל זה היה האלף הראשון שנראה כמו אלף השיער הבלונדיני שלו הגיע עד לברכיים ומרוב שהוא נראה בלונדיני הוא נראה כמו זהב העור שלו היה בהיר ועדין תווי פניו היו עדינים אבל קשוחים כמו יהלום שאפשר להתפעל ממנו אבל מי שנוגע נחתך.
דקס כיחכך בגרונות ואמר "סליחה אבל אתה הילד השד שכולם מדברים עליו?" כנראה שהילד רק עכשיו קלט שהם שם והרים את עיניו שהיו בצבעים שונים עין אחת בצבע תכלת נוצץ ונראתה כמו יהלום ועין אחרת הייתה אדומה וסופי שאלה את עצמה אם היא מדמיינת או שהעין הזאת מעלה גיצים היא הייתה עסוקה כל כך בלבהות בעין הזאת עד שהיא לא שמה לב שהוא אמר משהו "אמממ מה?" היא גימגמה במקום להראות מבולבל אות מתוסכל מזה שהיא לא שמעה הוא רק חייך ואמר "כן אני הילד שד שאלתי אם אתם צריכים משהו" סופי התחילה לענות אבל הילד הביט במשהו מאחוריה כאילו הוא רואה מעבר לה
YOU ARE READING
שומרת הערים האבודות *מוקפא עד שיהיו לי רעיונות*
Teen Fictionסופי מקבלת חדשות מוזרות היא לא הייתה היחידה בפרויקט מונראלק והיא מגלה שיש עוד מישהו שהיה איתה היא יוצאת לחפש אותו עם שאר החברים שלה