"buraya gelmeyeli uzun zaman oldu sanırım-"
hyunjin geniş buz pistine korkarak bakarken, gözleri yanından uzaklaşan gence kaydı. ellerini önünde birleştirip birbirlerine sürterek ısınmaya çalışırken son kez piste göz gezdirmesinin ardından koşarak jeongin'in gittiği odaya girdi. etrafı inceledi. buz pistine çıkan büyük bir kapı, karşısında da bir kaç patenin dizildiği küçük raf vardı. odanın köşesinde patenlerini bağlamaya çalışan çocuğu görmesi ile ağzından kısık sesli kıkırdamalar kaçtı. jeongin patenleri ters giydiğini fark etmiş ve homurdanmaya başlamıştı. o sırada hyunjin karşısındaki sandalyeye oturmuş, sarı saçlı çocuğu izlemeye başlamıştı.
jeongin en sonunda hazır olmuş ve tereddüt etse bile ayağa kalkmıştı. siyah saçlının sürekli ona bakması kulaklarını kızartmıştı. ne kadar komik gözüktüğünü düşünürken bundan pişman olmaya başlamıştı. en sonunda zorlansa ve korksa bile pistin kapısına ulaşmayı başarmıştı. tabi o aklında bir şeyler kurarken hyunjin ise gülmemek için kendini zor tutuyordu. hah, ona paten giydirseler o hiç komik durmayacaktı sanki!
jeongin korkusunu yenmiş olmalı ki hızlıca piste adım atmıştı. ilk başta düşecek gibi olsa bile yavaş yavaş alışmış, eskiden teyzesinin ona ilk sürmeyi öğrettiği zamanları hatırlamıştı. dakikalar geçtikçe hızlanmaya başladı, arada etrafında dönüyor, yere çakılmamak için sessizce dualar ediyordu. arkasından gelen sesleri duyması ile yavaşladı jeongin, sesin geldiği yere çevirdi kendini.
siyah patenlerini giymiş tedirgin bir şekilde ona gülen sevgilisini görmesi ile ilk başta şaşırmış ardından hızlıca ona doğru sürmeye başlamıştı. hyunjin yanına gelen çocuğun elini tuttu, onun ile beraber paten sürmek istediğini söyledi. jeongin’in bunu reddetmeyeceğini biliyordu.
-
arcticmonqeys gecmis doğum günün kutlu olsun askwm <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bye, hyunin
Fanfictionbut it feels like you left a long time ago. you're always on my mind ぬjeonginxhyunjin ぬ221220 | ?