⭐Ach Jo ⭐

108 7 3
                                    


Je to týden co bylo zničen pán Zla

Týden co zemřelo spousta kouzelníků mezi nimi i oblíbený učitel OPČM Remus Lupin jeho žena, spolumajitel nejveselejšího krámku na Příčné ulici Fred Weasley a taky neúplně oblíbený učitel lektvarů Severus Snape a spousta dalších.

Už přes týden všichni tyto lidé sledují svoje milované přes kouzelnou studánku. Co se děje s jejich blízkými.

Obzvláště dnes, se koná další z mnoha pohřbů.

Všichni Weasleyovi s Hermionou a Harrym dneska truchlí protože se dneska rozloučí s jedním ze svých synů /bratrů.Fred je dnes nalepený na tom jezírku a měl rudé oteklé oči z pláče. Nezvyklý brečet byl zaražen nad slzami.

Současně je taky pohřeb manželů Lupinovích. Lupinovi jsou teď vděční Harrymu a Ginny že si jejich 2 měsíčního syna vezmou do péče až budou moci, zatím je u Andromedy Tonksové Doryny matky.

Pohřeb proběhl rychle Fredovo tělo bylo rozprášeno, dle slov George chtěl zůstat volný. Těla manželů byla pohřbena. Fred koukal jen na své dvojče jak se trápí. Dora koukala na svého malého syna. A 3 poberti si povídali stranou i s Brumbálem „No řekl bych že rodiny především děti Pobertů to mají těžké " prohlásil Brumbál a hned z kapsy vyndal pár citrónových dropsů, které k překvapení nabídl i ostatním.


Dnes už to je měsíc po pohřbu Freda, Dory a Rema, týden už mladý pár bydlí v novém domě v Godrikově dole i s malým Edwardem Lupinem.

3 dny co Harry s Ronem začali v zácvikách na bystrozora i bez OVCE.

Týden a půl co George znova otevřel veselý krámek na Příčné ulici.

A měsíc co nová ředitelka Minerva McGonnagalová s pomocí učitelského sboru a ministerstva dává dohromady školu, aby v září mohli znovu uvítat mladé kouzelníky.

Takhle to vypadá jako úplně normální život ve světě mudlů. Mudlové by sotva zvládli celý rok nástrah, strachu, utrpení, ztráty a bezmocnosti.

303 slov  Tess.

Kdo Nad Námi Kouzelníky Drží StrážKde žijí příběhy. Začni objevovat