⭐Bystrozoři ⭐

69 8 2
                                    

Dnešní den vypadá jako každý jiný. Studenti už přes měsíc studují. A teď se zaměříme na naše hlavní hrdiny.

Mia šílí ze zkoušek, které píšou až v květnu, Ginny maká jakožto kapitánka a hráčka famfrpálu a k tomu se učí, od Lily má velký obdiv.
Harry s Ronem teď procházejí výcvikem bystrozorů. Zatím bydlí u Harryho a Ginny v domě který si koupili během prázdnin v Godrikově dole. No chodí se tam jenom vyspat. Protože jsou od nevidím do nevidím na ministerstvu jednak na již zmiňovaném výcviku. Dost často jsou ale i u Kyngsleyho a pomáhají mu s obnovením ministerstva a ustanovením nových pravidel. Každý týden se potýkají s časem, aby stihli napsat holkám do školy, aby s nimi mohli být aspoň v nějakém kontaktu.

James a Sirius s nimi prožívají výcvik, kterým si před lety i oni prošli. Rem si čte, Nymfadora spí na jeho hrudi, Lily se snaží najít Severuse a Fred kouká na svého bratra, jak vede jejich žertovný obchod v Příčné ulici. George se snaží vymyslet nový výrobky, ale nejde mu to ani Lee Jordan neví jak mu pomoct.
Dneska nastává den kdy všichni nový bystrozoři složili první zkoušku ze dvou. Je to velká sláva, Ginny a Hermionu štve, že tam nemůžou jít je podpořit. Zkoušky skládají před ostatními. První šel Harry, bojoval, jako z učebnice neudělal ani jedinou chybu prostě dokonalý, James s Lily byli tak pyšní. Málem bych zapomněla šli se tam podívat stáli i se Siriusem v první řadě. Na řadu přišel nervózní Ron bojoval dobře jen poloviční chyba otočil se moc brzo ale stihl se ubránit a vyhrát. Molly z toho byla na měkko. Všichni kdo se této zkoušky zúčastnili, prošli. Molly udělala slavnostní oběd, na kterém si všichni pochutnali.
Našim polovičním bystrozorům tady nejvíce chyběli jejich drahé druhé polovičky, ale trošku jim zvedlo náladu, že se blíží Vánoce a ony se vrátí aspoň na chvíli.


„Dory! Pojď sem! " křikl Remus na svoji ženu ta přispěchala, jak nejrychleji to šlo a pozor ani nespadla!
„Co je s Teddym?!" začala chrlit a naklonila se natolik, že málem vpadla do jezírka. „Už leze po čtyřech a asi mu rozte první zub "řekl a chytl ji Rem, aby tam teda nežuchla. „Ou" rozplývala se „To si teď Andromeda musí užívat, probdělé noci... " začal James, ale Lily ho bouchla aby přestal.
V tom si všimli Brumbála jak chodí z místa na místo. „Děje se něco pane profesore?" zeptal se Rem „Co se stane se zlými kouzelníky? " odpověděl na otázku otázkou „To nevím" řekli skoro sborově „Proč? "zeptala se Lily
„Někdo v našem světě škodí ale ne tak jak by mohl živý kouzelník " vysvětlil Brumbál. A ostatní nevěděli co na to říct.


Tess🍭
450 slov

Kdo Nad Námi Kouzelníky Drží StrážKde žijí příběhy. Začni objevovat