.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"𝑳𝒐𝒈 𝒅𝒂𝒕𝒆 0005"
"𝒀/𝑵"
"𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔'𝑠 𝑜𝑛? 𝑂ℎ 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝐺𝑜𝑑 𝑖𝑡𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑎𝑙𝑖𝑣𝑒. 𝑆𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑔𝑢𝑦𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑟𝑢𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑜𝑓 𝑢𝑝𝑑𝑎𝑡𝑒. 𝐼 ℎ𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑐𝑜𝑟𝑑𝑒𝑟 𝑠𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑀𝑜𝑛𝑜 𝑤𝑜𝑛𝑡 𝑑𝑒𝑠𝑡𝑟𝑜𝑦 𝑖𝑡. 𝐴𝑛𝑦𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑖𝑡𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 2 𝑤𝑒𝑒𝑘𝑠 𝑛𝑜𝑤, 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑀𝑜𝑛𝑜 𝑎𝑟𝑒 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑞𝑢𝑖𝑡𝑒 𝑤𝑒𝑙𝑙.𝐸𝑎𝑟𝑙𝑖𝑒𝑟 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑑𝑎𝑖𝑙𝑦 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑀𝑜𝑛𝑜 𝑐𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑚𝑒. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑠𝑡𝑜𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑦 𝑓𝑖𝑔ℎ𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑘𝑖𝑙𝑙𝑠. *𝐺𝑖𝑔𝑔𝑙𝑒𝑠* 𝑂ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑟𝑖𝑐𝑒𝑙𝑒𝑠𝑠. 𝑁𝑒𝑣𝑒𝑟𝑡ℎ𝑒𝑙𝑒𝑠𝑠 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑢𝑛 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑡𝑜 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑒 𝑎𝑝𝑎𝑟𝑡 𝑤𝑖𝑡ℎ...
𝐴𝑐𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑖𝑡𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑎 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐼 ℎ𝑎𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒, 𝑒𝑠𝑝𝑒𝑐𝑖𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑏𝑜𝑦, 𝐼 𝑚𝑒𝑎𝑛, 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠 𝑎𝑚 𝐼 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡? 𝐴 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑜 𝑎𝑐𝑐𝑖𝑑𝑒𝑛𝑡𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑒𝑠 ℎ𝑖𝑚 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑘𝑒𝑝𝑡 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜𝑜 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒. *𝐴𝑤𝑘𝑤𝑎𝑟𝑑 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑠*
.....................
𝑇ℎ𝑎𝑡𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑎 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑 𝑑𝑜, 𝑖𝑠𝑛𝑡 𝑖𝑡?...
*𝑆𝑖𝑔ℎ*......𝑆𝑜𝑚𝑒𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠, 𝐼 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑒𝑒𝑝 𝑑𝑜𝑤𝑛, 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝐼 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑒𝑠𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚... 𝐵𝑢𝑡 𝑤𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑚𝑒𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑛 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑜𝑟 𝑙𝑖𝑘𝑒 2 𝑤𝑒𝑒𝑘𝑠 𝑛𝑜𝑤! 𝑈𝑔ℎ! 𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑠𝑜 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑙𝑖𝑐𝑎𝑡𝑒𝑑! 𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑓 ℎ𝑒 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑓𝑎𝑙𝑙𝑠 𝑖𝑛 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑒𝑙𝑠𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑑𝑖𝑑𝑛𝑡 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑖𝑛 𝑙𝑜𝑣𝑒! *𝑆𝑖𝑔ℎ* 𝐼 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑡𝑜 𝑓𝑎𝑙𝑙 𝑖𝑛 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑚...𝐼 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛𝑡 𝑏𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑒𝑙𝑠𝑒... 𝐴𝑙𝑙 𝐼 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑖𝑠 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒.... *𝑆𝑖𝑔ℎ*"
"𝑴𝒐𝒏𝒐"
"𝑆𝑤𝑒𝑒𝑡ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡, 𝑤ℎ𝑜 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜-.....𝑆𝑂 𝑌𝑂𝑈𝑉𝐸 𝐵𝐸𝐸𝑁 𝐻𝐼𝐷𝐼𝑁𝐺 𝑇𝐻𝐴𝑇 𝑅𝐸𝐶𝑂𝑅𝐷𝐸𝑅 𝐴𝐿𝐿 𝐴𝐿𝑂𝑁𝐺!?""𝒀/𝑵"
"......𝑂𝑜𝑝𝑠𝑖𝑒𝑠.""𝑴𝒐𝒏𝒐"
"𝑇ℎ𝑎𝑡𝑠 𝑖𝑡! 𝐺𝑖𝑣𝑒 𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑟𝑒𝑐𝑜𝑟𝑑𝑒𝑟-!""𝒀/𝑵"
"𝑆𝑇𝑂𝑃, 𝑌𝑂𝑈𝑅 𝐺𝑂𝐼𝑁𝐺 𝑇𝑂 𝐵𝑅𝐸𝐴𝐾 𝐼𝑇-!"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
𖣘𝑇ℎ𝑒 𝑡𝑎𝑝𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑟𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑖𝑡𝑠 𝑒𝑛𝑑𖣘
𑁍𝐶𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑒?...𑁍
YOU ARE READING
☽︎¿𝑩𝒂𝒅 𝑨𝒕 𝑳𝒐𝒗𝒆?☾︎ (Mono x Reader)
Fanfiction☽︎𝙳𝚒𝚜𝚌𝚕𝚊𝚒𝚖𝚎𝚛☾︎⚠️ 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚒𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚏𝚞𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚕𝚎𝚊𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚛𝚒𝚎𝚗𝚌𝚎. 𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢, 𝙸 𝚜𝚞𝚐𝚐𝚎𝚜𝚝 𝚝𝚘 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚎 𝚘𝚗 𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚖𝚎𝚜...