Arkadaşlar bu bölüm kitabın son bölümü. Beni bir nevi dinlediğiniz için teşekkür ederim. Kitabın sonu tam olarak 14 şubata denk geldi bir yerden de iyi oldu hani. Bu bölümde size tüm bu şiirleri sözleri yazdıran hayatımdaki ilk ve tek aşkımı anlatıcam. Kendisi hayatımda gördüğüm bana gerçek aşkı yaşatan tek insan. Ancak hayallerin sadece hayal iken güzel olduğunu düşünürdü. Bense hayaller dünyasında yaşardım. Benim hayal dünyam bazı zamanlar gerçek dünyamın da önüne geçerdi. Ancak yanlızca onun olduğu hayalleri seviyorum bunu da onu terkettiğim günün gecesinde anladım. '' neden terkettin '' diyebilirsiniz. Zaman zaman bu soruyu bende soruyorum kendime hatta çoğu zaman. Haklısınız da yanlız bütün çabalarıma rağmen ona gerçek aşkı yaşatamadım anlatamadım . O beni sevmedi değil ben kendimi sevdiremedim. Şimdi bana olan güveninide kaybettim biliyorum. Onu tanıyorsam eğer şimdi benim başka biriyle birlikte olduğumu sanıyordur. Başka birini istediğim yok . Ama yinede, benim onu beklediğimi bilmesini isterdim. Ben onu hep çok sevdim hepde çok seveceğim.
Umarım bu ayrı geçireceğimiz son sevgililer günü olur. Onu çok özledim ve seviyorum.
Bu kez sözlerim pek afilli değildi. Kusura bakmayın. Keşke sözlerimiz kadar hayatlarımızda afilli olsa lakin olmuyor. Beni dinlediğiniz için tekrardan teşekkür ederim. Allahaısmarladık.