Iyi okumalar~
Hoş geldiniiz! Bugün son yarışmacımız Yeonjun Bey'in evine konuk oluyoruz. Haydi hep birlikte menüsüne göz atalım!
Aglio Olio
Mandalina
Su-yarışmacı Yorumları-
Soobin
Makarnayla aram iyidir beğendim ancak final gününe kadar geldik daha sofrada bir dilim ekmek göremedim adam gibi yemek yiyemiyorum bugün de olmazsa Yeonjun Bey kıracağım puanlara hazır olsun.Huening Kai
Olio molio felan diyor valla ilk defa duydum ben şimdiden diyim size kesin bizi zehirleyecek.Taehyun
4 gündür doğru düzgün akşam yemeği yiyemedik artık eleştirmeyi bıraktım sadece önümüze içinde yemek olan güvenli bir tabak koysun yeter.Beomgyu
Yeonjun Bey 4 gündür çok sessizdi ben onun kendi gününe oynadığını düşünüyorum. Ha bir de bizim bakkalın mandalinaları taze taze yeni geldi oraya gidin alışverişe.Yeonjun Bey'in evinde
A"Yeonjun Bey aslında su zaten her masada oluyor menüye yazmanıza gerek yoktu... Şey, siz beni dinliyor musunuz?"
Yeonjun elindeki süslü defteriyle kameranın dibine girmiş bugüne özel hayranları için yazdığı notu okumaya başlamıştı. 10 dakikanın sonunda notunu okumayı bitirmişti. Ah pardon bitirmemiş, şu anda ikinci not sayfasını okumaya başlayacağını söyledi.
A"Yeonjun Bey hemen alışverişe gitmezseniz sürenizden kısmak zorunda kalacağız. Çok vakit kaybettiniz!" Anyom hanım Artık susması için telaşla söylediğinde Yeonjun Bey homurdanıp defteri bir kenara bırakmış ve kamera ekibi ile Beomgyu'gilin bakkalına gitmişlerdi. Tabii Anyomshi Hanım onlar yokken süslü defteri hemencecik saklamayı ihmal etmemişti.
...
A"Demek Aglio Olio yapacaksınız, daha önce yapmış mıydınız?"
Y"Bir kere dememiştim ve güzeldi. Eminim bu kez çok daha güzel olacak."
Makarnası haşlanırken tavada bolca yağı ile birlikte sarımsaklarını kavurdu. Sonra haşlanmış makarnayı tavaya boşalttı ve karıştırmaya başladı.
A"E ben artık sofrayı kurmaya gideyim. Size kolay gelsin Yeonjun Bey. "
Anyomshi gittikten sonra Yeonjun makarnasını karıştırmaya devam ederken çenesi durmuyordu.
"Gördünüz mü hayranlarım, en iyi ben yemek yapıyorum. Bugün birincilik ödülü ile size özel bir selca atacağım hazır olun." Kameraya doğru göz kırpmaya çalışırken tavadaki makarnayı kaşıkla kendisine doğru fazlasıyla yaklaştırdığını fark etmedi. Tavadaki tüm makarna üzerine, ardından da yere döküldüğünde ise öylece kalakalmıştı.
Hemen yere çömeldi ve kaşığı ile yere düşen makarnayı tekrar tavanın içine ittirdi. "Sorun değil sorun değil 3 saniye olmadı sonuçta. "
Çekim ekibi şok içinde yerdeki tüm makarnayi tekrar tavaya koyup hiçbir şey olmamış gibi karıştıran Yeonjun'a bakıyordu.
Ekipteki bir kız"Bunu diğer yarışmacılara söylemeli miyiz?"
Dış ses"Aman boşver bir yemiyoz ya izleyince görürler."
...
Yarışmacılar gelir, masalara oturur ve yemeği beklemeye başlarlar.
B"Aha valla yemek kokuyor bugün doyacak mıyız yoksa!"
H"Oha cidden mi.. valla önüme gelmeden inanmam."
O sırada Yeonjun pis pis sırıtarak tabaklara yemekleri servis etmeye başladı. Masadaki herkes düzgün bir yemek yiyeceği şokunu atlatamıyordu.
Yemekler konduktan sonra herkes iştahla tabağındakileri bitirdi. Hatta Soobin en son ekmekle tüm tabağı bir güzel sıyırdı.
S"Ekmeği unutmadığınız için çok memnun oldum."
Yeonjun gülümseyip göz kırptığında Kai sinirlendi. "Kocama mı yavşıyorsun sen! Ben senin o gözlerini var ya...-"
S"Kai ne diyorsun sen? Sakin ol altı üstü teşekkür etti..-"
A"Aaaa Siz evli miydiniz!?"
S"Ne? Hayır! O da nereden çıktı?"
K"Pardon gelecekteki kocama mı yavşıyorsun diyecektim benim hatam. Henüz evlenme teklifi etmedi sonuçta. " Uzanıp yanindaki Soobin'e yapıştı.
Herkes mandalinalarını yemeye başlamıştı.
T"Bari mandalinaları soysaydınız Yeonjun Bey. "
Y"Niye senin elin yok mu? Soy işte kendin."
Yeonjun ve Taehyun tartışmaya girdiğinde Beomgyu, puan kıracak yer bulabildiği için kıs kıs gülüyordu.
A"Tamam tamaam kavgayı kesin artık oylamaya geçelim!"
•OYLAMA•
Soobin
Çok beğendim ekmek de vardı. Puanım 10.Beomgyu
Yemeği vardı ancak benim tatlı yazar beyciğime karşı çok kabaydı. Puanım 1.Dış ses: 9 puanı oradan mı kırdınız?
Tabii ekrana sırıtarak baktı.
Taehyun
Mandalinaları soymalıydı, onun dışında yemeğini beğendim. Puanım 5.Kai
Beklentilerimin üzerindeydi doyduk en azından. Puanım 7.Anyomshi
Siz biz yemek yerken niye arkadan şerefsiz şerefsiz gülüyordunuz?Dış ses: izleyince görürsün oyla hadi.
Kesin gene bi olaylar oldu. Şu hafta sakin bir gün geçiremedik zaten. Puanını yazıp sandığa atar.
Eveet, çok şükür haftamızı tamamlayabildik. Bu akşam seyirci oylamasını sakın kaçırmayın! Ardından da kazananı açıklayacağız ve hemen istifa edeceğim. Ekibimiz sağ olsun özenle en tuhaf insanları seçiyorlar. Valla böyle bir gün dahi geçiremem, hâlâ nasıl hayatta kalabildim şaşkınım.
Dış ses: Abartma istersen Anyom.
Benim yerimde olmak ister misin? İşleri değişebiliriz.
Dış ses: Yok... kalsın.
_______
Seyirci oylaması bölümünü de atacağım yakında, orada da siz puan vereceksiniz her bir yarışmacıya sonra bammmm finaaall~
Yazması çok zevkliydi.. bu kitabı özleyeceğim ühü :")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yemekte Miyiz? | TXT
HumorDış ses: "Allah aşkına bu yarışmacıları kim seçti? Kafayı yiyeceğim.."