Salı

625 92 317
                                    

Yorum yapmayana Anyomshi BeyHanım musallat oluyormuş

Eveet bugün de Beomgyu Beyin evine konuk oluyoruz, haydi hep birlikte menüsüne bir göz atalım! 

•Kremalı şehriyeli tavuk suyu çorbası
•Özel Choi soslu İçli köfte
•El açması bol kıymalı su böreği
•Dere otlu közlenmiş kırmızı biber salatası
•Testi kebabı
•Fıstıklı Güllaç
•Dalgona kahvesi

Yeonjun
"Benimki kadar olmasa da zor gibi duruyor ama kendisini kendime rakip olarak görmüyorum. Benim günümü bekleyin." Tek gözünü kırpıp hayranlarına öpücük yollar.

Soobin
"Benim için en önemli kriter ekmek. Ekmek olmadan biz tüm bunları nasıl yiyeceğiz?! Dün de yoktu.. Umarım menüde olmasa da sofrada ekmek görebilirim."

Huening Kai
"Yarabbim şükürler olsun karnım doyacak."

Taehyun
"Çenesi kadar eli de çalışıyorsa bugün bizi güzel bir ziyafet bekliyor gibi duruyor."

Beomgyu'nun evinde

A"Eveet bakıyorum da menüsü en dolu yarışmacımız sizsiniz, heyecanlandım doğrusu. Tüm bunları yetiştirebilecek misiniz?"

B"Tabii ki hepsini daha önce annem yaparken izlemiştim yani deneyimliyim."

A"Pekâlâ........... öyleyse sizi markete yollayalım."

Ekip ile Beomgyu A101'e gideceklerdir ancak Beomgyu Bey'in uzun ısrarları ile babasının bakkalına giderler.

B"Bakın tüm yarışmacıları buraya getiriyorsunuz itiraz istemiyorum! Fiyat konusunda da yardımcı oluruz hem. Şu girişi de çekin şöyle..-"

Dış ses:"Beomgyu Bey süreniz başladı yalnız. "

"Ha haa sorun yok tüm malzemeleri zamanında alırım ben."

Beomgyu yemekleri için gerekli tüm malzemeleri aldıktan sonra tekrar listesine bakar.

"Oh az kalsın tatlı malzemelerini unutuyordum!"

Dış ses: "Son 3 dakika."

"Taamamdır her şeyi aldım!"

Dış ses: "emin misiniz??"

"Tabii ki de. Ben, Choi bakkalının tek varisi Choi Beomgyu eksik malzeme alacak değilim ya!"

Dış ses:Tmm

Eve gelirler

Beomgyu poşetlerini boşaltmaya başlar.

A"Eveet; bu arada sizi tebrik ediyorum Beomgyu Bey, bu yarışmaya bu kadar fazla yemek çeşidi ile katılan ilk yarışmacısınız."

B"Ah biliyorum, ilklerin adamıyımdır."

A"He?"

B"Şimdii, öncelikle listemin altından yapmaya başlayayım. Ne varmıış.. Ah evet Dalgona! Çook iyi yaparım, ekran başındakiler iyi izleyin birebir tarif veriyorum.
10 yemek kaşığı granül kahve, 10 yemek kaşığı ılık su ve 10 yemek kaşığı şeker. Karıştırıcı neredeydi.. heh buldum. Güzelce köpürene kadar karıştıracağız. "

Dış ses: "Beomgyu Bey; Taehyun Bey size çenesi düşük dedi, sizce böyle düşünmesinin sebebi ne olabilir?"

B"Yazar Beyciğimle siz gittikten sonra birazcık sohbet ettik de.. ondan demiştir ahahahah. Ah durun! Az kalsın unutuyordum, size menümdeki yemekler hakkında birkaç şey anlatacağım....."

Yemekte Miyiz? | TXTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin