Tırnak işareti öncesindeki harf konuşan kişinin isminin ilk harfi
Öncelikle hepiniz hoş geldiniz, bugün ilk günün yarışmacısı Taehyun Bey'in evine konuk oluyoruz. Haydi hep birlikte menüsüne göz atalım!
Adana Kebap
Patates püresi
Naneli çikolatalı dondurmaSoobin
"Naneli çikolatalı dondurma sevmem, onun dışında tercihleri güzel. Ve umarım masada ekmek vardır."Beomgyu
"Çok basit bir menü hiç beğenmedim ayrıca kebap acı olursa 0 puanı basarım direk böyle şeyleri düşünmeli..-ha bi dakka bu menü bizim kırmızılı yarışmacının mı dediniz? Fikrim şimdi değişti de çekimi baştan alabilir miyiz acaba??"Yeonjun
"Whoaa kebap bayılırım. Acıya çok düşkünümdür hayranlarım da bilir. Tatlıyı da beğendim bugünden umutluyum."Huening Kai
"Ben açım her şeyi yerim nimet ayırt etmem."
Yarışmacımız menüye bakmayı reddetti.Taehyun Bey'in evinde
A"Riskli bir menünüz var, herkes acıyı ve naneli dondurmayı sevmeyebilir."
T"Sorun yok sık sık yaptığım yemekler bunlar, sevmeseler de severler yani."
A"Peki.. öyleyse sizi markete yollayalım. "
Kamera ekibi ve Taehyun A101'e giderler.
Taehyun dondurma, çikolata ve yemeği için ihtiyaç duyduğu malzemeleri alır ve eve dönerler. Malzemeleri çıkarır ve yemeğini hazırlamaya başlar.
"Aman Taehyun Bey bir kavanoz pul biber fazla değil mi??"
"Yok bu ikinci kavanoz, ilkini siz tuvaletteyken atmıştım. Tadını bu veriyor zaten sorun yok."
"Peki.. tatlınızı nasıl yapacaksınız?"
"Çikolataları parçalayıp dondurma ile karıştıracağım ve üstüne de özel sosumdan dökeceğim.. Aa, patates ezeceğim nerede benim?.."
Taehyun tüm dolapları karıştırıp aradığını bulamayınca ellerini yıkar, patates leğeninin başına geçer ve kollarını omzuna kadar sıvayıp kaslarını ekrana sokarak patatesleri yumrukları ile ezmeye başlar.
A"Wuoaaah,bence biz artık kalkalım ohom."
Dış ses:"Olmaz Anyomshi BeyHanım siz sunucusunuz."
A"Ha doğru, o zaman biz sofrayı hazırlamaya gidelim. Size kolay gelsin Taehyun Bey."
***3 saat geçmiş misafirler gelmiş, kebap sofraya konmuştur***
S"Taehyun Bey benim tabağımda baharat var ama kebap yok."
B"Bunu neresinden yersek acı olmaz "
H"Hüüöğ aç kaldığm"
Y"Ya iki pulbiber gördük diye hemen ağlamaya başladı bunlar da, ver ordan bana acı sosu da ekrandakiler kebap nasıl yenir görsün. "
A"Buyrun"
Yeonjun ilk lokmasını alır ve bir kaç saniye öylece hareketsiz durur.
Y"Lohobo nerodoydı ocoba"
Ayaklanıp odadan çıkarken yere yığılır.A"AMAN! Ay dur kamera çekmediyse çaktırmayalım. Evet tatlılarımıza geçelim herkes yediyse. "
Taehyun dondurmayı getirmek için ayağa kalkıp mutfağa ilerlerken Beomgyu arkasından bakar ve dudaklarını yalar. "Hey Maşallah"
O sırada Kai Soobin Bey'e döner ve sevimlice konuşur:
"Naneli çikolatalı dondurmaya bayılırım; dur tahmin edeyim siz de çok seversiniz değil mii?"
Soobin içinden Sevimlii diye geçirir ve yalnızca gülümseyip kafa sallar.(y.n.:Soobin dürüst olsana çocum)
Taehyun içerden tatlı tabakları ile birlikte gelir ve herkesin önüne yerleştirir.
T"Bu benim yaptığım özel soslu dondurmam. Ah, Soobin Bey size tabak eksik mi kaldı? Durun hemen getire..-"
S"Sorun değil sorun değil, cidden. Zate..-"
H"Eveet biz birlikte yeriz değil mi Hyuung~ Bu senin için, aç ağzını bakıyım aaaa"
Hyuka kaşığı ile alabildiği kadar çok dondurma alıp Soobin'in ağzına tıktı.
Soobin'in ağzındaki şey ile anında gözleri doldu, bu ne biçim tatlıydı? Arnavut biberli diş macunu gibi tadı vardı.
H"Beğendin mi Hyung? Bunu da benim için ye hadi aaa"
Soobin'in zorla yutkunduğu lokmasının ardından ikincisinin de ağzına tıkılması ile daha fazla dayanamadı.
"Lovobo narodeydo? Bon bi YOnjun Boy'o bokmoyo godiyim."
Soobin'in de gitmesinin ardından diğerleri de tatlının tadına bakar bakmaz....... kaşıklarını kenara bırakmışlardı.
H"BU NE ********. BEN BUNDAN SONRA BIR DAHA NASIL NANELI ÇIKOLATALI DONDURMA YİYEBILECEĞİM! DİLİM UYUŞTU YEMİN EDİYORUM!!"
B"Ben bundan sonra yemek yiyebilecek miyim onu merak ediyorum.."
A"Kai bey televizyondasınız laflarınıza dikkat edin! Bu arada cidden ne var bunun içinde?!
T"Memleketime özgü bir biberden yaptığım özel sostan var, nanenin yanına çok yakıştığını düşünüyorum. Ancak Kai Bey'in bu seviyesiz laflarına tahammül edemeyeceğim, evimden derhâl gitmesini talep ediyorum!"
B"Off çok seksi konuşuyor.."
H"Sana sıfır puan vermeden şuradan şuraya gitmiyorum arkadaş! Hele bi..-"
A"EVEET EVEEET ARTIK OYLAMAYA GEÇELİM İYİSİ Mİ."
*.*
• OYLAMA•
Soobin
Yemekte gene patates püresi kurtarmıştı ancak tatlıda bi an ölüyorum sandım. Ekmek de yoktu puanım 4.Beomgyu
Galiba yazar beyimiz acıyı çok seviyor, ben de acı çok severim ;) Ohom neyse yiyemedim hiçbir şeyi puanım 10.Yeonjun
"Ha.. Ne? Tatlılar yendi mi dediniz?" Dalgınca etrafa bakar.Dış ses:kebap sonrası baygınlık geçirdiniz.
"Haa.. evet evet hayranlarım da görmüş oldu böylelikle acıya ne kadar bayıldığımı. Neyse Yemeklerin acısı sağlamdı, sevdim. Puanım 7"
Huening Kai
"Şerefs*z yaktı dilimi bir de beni evinden kovuyor. Neys sakinim puanım 0"Dış ses:0 veremezsini..-
"SIFIR BUÇUK O ZAMAN TAMAM MI?!"
Dış ses:Tmm
Anyomshi
"Şaşırtıcı bir şekilde tatlı kebaptan daha acıydı.."Puanını verip sandığa atar.
"Eveet bu bölümün sonuna gelmiş bulunmaktayız. Yarın Beomgyu Bey'in evinde görüşmek üzere hepiniz hoşçakalıın~"
__._.__
Bir an kendimi tiyatro metni yazıyor gibi hissettim yazarken..
Açıkçası yazmak istediklerimi tam olarak yazabildim mi bilmiyorum.. Okuması sıkıcıysa söyleyin :'(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yemekte Miyiz? | TXT
HumorDış ses: "Allah aşkına bu yarışmacıları kim seçti? Kafayı yiyeceğim.."