....babát vársz....
𝗛𝗼𝗼𝗻𝗴𝗷𝗼𝗼𝗻𝗴:
// Mikor közölted vele hogy közös babátok lesz, iszonyatosan boldog volt. De aggódik is érted. Nagyon-nagyon. A munkája ellenére is mindig veled van és ott van ha szükséged van rá.
𝗦𝗲𝗼𝗻𝗴𝗵𝘄𝗮:
// Csak rád figyel és minden kívánságodat teljesíti. Sokszor aggódik érted és bár nem tudja de próbálja átérezni helyzeted. Sokszor van hangulat ingadozásod amit úgyan úgy tud kezelni.
𝗬𝘂𝗻𝗵𝗼:
// Az ilyen időkben sosem marad a hűtőben a kaja. Mindent megcsinál helyetted, de tényleg bármit. Ettől függetlenül ha nem vagy vidám, akkor mindig hülyéskedik vagy táncol neked.
𝗬𝗲𝗼𝘀𝗮𝗻𝗴:
// Néha teljesen bepánikol mit kéne hogy tegyen, mindig próbálja neked a legjobbat nyújtani. Nagyon fontos neki hogy minden rendben legyen veled és ne essen semmi bajod.
𝗦𝗮𝗻:
// Nagyon fontos neki a kényelem így ha együtt pihentek tele vagytok takaróval, párnával és nem utolsó sorban plüssökkel. Minden egyes nap ha a babátokra gondol nem lehet levakarni róla a mosolyt.
𝗠𝗶𝗻𝗴𝗶:
// Mindent megcsinál, és ez időben keményen megtanul főzni is. Eleinte fél a tudattól hogy mivan ha nem lesz jó apuka de ahogy rád néz és gondol tudja hogy emiatt nem kell aggódni, tökéletes lesz minden és nagyszerű szülők lesztek.
𝗪𝗼𝗼𝘆𝗼𝘂𝗻𝗴:
// Ha látja hogy nem vagy boldog aegyozik, hülyéskedik vagy egyfolytában kérdezi mi a kérésed vagy mi a gondod. Veled sír vagy nevet, és már innen tudod milyen csodás apuka lesz belőle.
𝗝𝗼𝗻𝗴𝗵𝗼:
// Csak hallanod kell a hangját vagy ahogy énekel és minden rossz gondolatod elszáll. Nagyon várja a közös babátok érkezését és örül hogy végre egy apuka lehet egy szuper anyukával.
☁︎
2021.03.01.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝗞-𝗣𝗢𝗣 𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀/𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀
Ngẫu nhiên𝗁𝗎𝗇𝗀𝖺𝗋𝗂𝖺𝗇 𝗄-𝗉𝗈𝗉 𝗂𝗆𝖺𝗀𝗂𝗇𝖾𝗌/𝗋𝖾𝖺𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌 𝗄𝖾́𝗋𝖾́𝗌𝖾𝗄; 𝗇𝗒𝗂𝗍𝗏𝖺 𝗆𝖺́𝗌 𝗎𝗇𝖽𝖺𝗋𝖾𝗍𝗍𝖾𝖽 𝖻𝖺𝗇𝖽𝖺́𝗄𝗄𝖺𝗅 𝗂𝗌 𝗌𝗓í𝗏𝖾𝗌𝖾𝗇 í𝗋𝗈𝗄 𝗋𝖾́𝗌𝗓𝖾𝗄𝖾𝗍 <3