medyanın güzelliği ❤❤❤
"Hongdae'nin sokaklarında yine bir ölü adam bulundu arkasında hiçbir iz bırakmayan bu katil hala aranıyor"
Hergün aynı haberleri izliyordum yine ölü bir adam yine bulunamayan bir katil son iki yıldır bu haberler hiç bitmiyordu. Ne Şanslıydım ki (!) Bende Hongdae'nin sokaklarından bir yaşıyordum.Babam Busan'da yaşıyordu.Annemi ise 5 yıl önce kaybetmiştik ve babamla çok görüştüğümüz söylenemezdi.Babam beni Seul'de yaşıyorum sanıyordu.Hongdae'de oturduğumu öğrense beni Hongdae'yi geç Seul dışarısına çıkarttırırdı .Bir kafe işletiyordum küçük ve renksiz ama müşteriler tarafından beğenilen ve doldurulan bir yerdi.Hep ölülerin bulunduğu sokak evime fazla yakın olmasada kafeme yakındı.Bu beni korkutsada pek umursamıyordum.Ölmekten korkmuyordum ...
TV'yi kapattım ve köpeğim Colly'i de alıp odama çıktım.Aşka inanmıyordum bana biraz saçma geliyordu garip duygular yaşamak filan hiç benlik değil.Bugün pazardı o yüzden biraz dolaşacak ve ara sokağa gidip grafiti yapıcaktım.Sprey çantamı aldım ve çıktım.Çıkarken Colly ' nin 'ne olur beni de götür' bakışlarına dayanamasamda çıktım.Hava kararıyordu. Katil ara sokağa hep gece geldiği için korkmuyordum.Ama şuan hava kararmak üzereydi bende düz bi yazı yazıp çıktım. '당신 은 언제 멈출 건가요?'
ne zaman duracaksın? ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir - KTH
Fanfictionmorfem olduğunu saklayan bir adam ve melez olduğunu yeni öğrenen bir kız...