5. bölüm

51 37 0
                                    

Eve gelmiştik. oda beni evin önüne kadar bırakıp kendi evine gitti.bende içeri girdim annem ve babam bana yine kızmaya başladı bende bahane uydurup odama çıktım.  yorgundum bugün gökyüzünde hilal vardı.

onu izlemeye dışarı çıktım evin önüne çimlere uzandım izliyordum.  muhteşem bir görüntü vardı.
sonra yıldız kaydı dilek tutum düşündüm' de bu nu benden başka gören varmı? tatlı bir hava var dı dışarıda. annem gile söyledim ben biraz hava almaya dışarı çıkıyorum. yarım saat sonra gelirim dedim. hava almaya çıktım yoldan giderken berke gilin evinin önünden geçtim.

gidiyodum oradan ki cemre diye ses geldi balkondan. bana sesleniyordu berke. bekle dedi sonra dışarı çıktı. nereye böyle cemre?hiç geziyordum.

beraber gezelim istermisin

tamam

geziyorduk ama hiç konuşmadık sonra sonbaharın soğuk yağmuru başladı.
Içimden geçirdim ah aptal kafam neden üstüne mont almadın ki? Sonra berke ceketini çıkarıp sırtıma koydu. üşüdün giy de daha fazla üşüme.berke sen giy sen üşüğeceksin. ben soğuk severim sen giy.15dk kalmıştı eve gitmeme.
berke şu banka oturalımmı

oturalım cemre

ben telefonumla vakit geciriyordum.  müzik actim telefonumdan.
Bankta 5 dakikayı müzikle geçirelim istedim şarkıya eşlik ediyordu bi taraftan.
Berke benim gitmem gerek yarim saat sonra geleceğimi söyledim tamam cemre sana bişey vericem
Ne vericeksin
Al bu bilekligi benden sana hediye olsun.
Teşekkürler ama benim gitmem lazım tam gidecekken elimi tutu ben yinede koşmaya devam ettim

Teşekkürler ama benim gitmem lazım tam gidecekken elimi tutu ben yinede koşmaya devam ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  eve gittim neyseki gelebildim eve geç kalmadan
Üstümü deiştirmeye gittim.
Berke'nin ceketi bende kalmıştı.2 gün sonra okul var ozaman veririm.
Bir kaç fotoğraf çekindim led ışıklarla.
Çok yorulmuştum neredeyse tüm gün dışarıdaydım kitap okuyup yattım saat 05:48 di pencereye bakıp güneşin doğuşunu izledim çok güzel görüntüydü.saat 08:33 dü hava karardı yağmur yağmaya başladı sonbahar yağmuru...

Arkadalar bu bölüm kısa oldu 6. Bölüm uzun gelicek yorum yazabilirsiniz

Gazege'ninMüziği🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin