Belirsiz Duygular

384 25 51
                                    

( Not : Bu fanfic sk8 the infinity 7.  bölümden itibaren gidecektir ve dizi ile az da olsa bağlantısız olacak ( ◜‿◝ )♡ )

Gece 02.05
Reki yatağına uzanmış ıslak saçları ve bedeni ile düşünüyordu . İçinde olduğu acıyı nasıl dindireceğini ve yanındaki boşluğu nasıl dolduracağını bilmiyordu...

Eli telefonuna gitti ve galerisinde olan Langa ile çektiği videoları izlemeye başladı . Yaklaşık yarım saat gibi bir süre boyunca buna devam etti .

Reki : Langa...Acaba şu anda nasıl hissediyorsun ? Biz hala partner miyiz yoksa bozulduk mu ? Dostum kafam çok karışık !

Reki telefonunu masasına koydu ve başını yastığa gömdü . Bu günü , bu acıyı unutmak için gözlerini kapattı ve uyudu...

Sabah 09.05

Reki : Anne ben çıkıyorum .

Masae : Ha- Reki yemek kutunu unuttun ?

Reki : Benim hatam .

Masae : Reki moralin mi bozuk tatlım ? Anlatmak istediğin bir şey var mı ?

Reki : Ben iyiyim yani galiba...

Masae : Konuşmak için buradayım .

Reki : Teşekkür ederim anne , şimdi gitmeliyim .

Reki kapıdan çıktı ve okula doğru yürümeye başladı . Aklı çok karışıktı ve kendisi bir daha kaymayacağını söylemişti , ne yapacaktı ? Bilmiyordu sadece çaresizce okula yürüdü .

* Zaman atlaması *

Reki sırasına oturdu ve başını gömdü ondan 5 dakika sonra çevresindeki konuşmaları duydu .

"   Ah bu Snow ! Millet geldi "
Mükemmelsin Snow ! "
Okul çıkışı bir şeyler yapalım mı Snow ? "

Reki bu cümlelere çok ayar oluyordu ama karşılık veremiyordu , kafasını kaldırmaya karar verdi ve şu sözleri duydu .

Langa : Günaydın Reki .

Reki istemeye istemeye mırıldandı .

Reki : Günaydın .

Langa : Bugün ön elemeler başlıyor-

Reki : Bunun benimle artık bir alakası yok .

Reki sessizce mırıldandı ve başını sırasına gömdü . Cama  baktı ve  Langayı izlemeye başladı .

Langa yüzünü yere eğdi ve umutsuzca bakmaya devam etti .

Reki belli etmeden dersler bitene kadar Langanın cama düşen yansımasını izlemeye devam etti...

* Zaman atlaması *

Langa okul çıkışı kaykayı ile pratik yapmaya başlamıştı . Kaykay ile ortak bir parka gitmeye başladı . Amacı Miya ve Shadow ile buluşmaktı .

Yaklaşık 10 dakika sonra Miya ve Shadow'u gördü ve yanlarına ilerledi .

Miya : Langa ! Reki nerede ?

• Lover boy | Langa X Reki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin