Çığlıklar , insanı parçalayabilir . Çığlıklar insanı yokuş aşağıya sürüklenmesi için temel sebepler arasındadır . O gece 2. Ön elemeler sırasında kızıl saçlı bir çocuğun çığlıkları etrafı kavuruyordu .
Reki : Langa ! İzin verin , önümden çekilin o benim arkadaşım lütfen !
Kimse yer vermiyordu çünkü herkes partinin asıl yıldızı Snow ile ilgileniyordu . Rekiyi gördüğü gibi kalbi heyecandan dönen çocuk dikkatini kaybedip kaza yapmıştı...
Joe : Snow ! Beni duyabiliyor musun ? Görüşlerin nasıl ?
Cherry ve diğer kalanları zar zor olsa da Langanın yanına gelmişlerdi .
Herkes Langanın ayağa kalkmasını beklerken onun ağzından şu sözler çıkmıştı :
" Ben kaybettim ama önemli değil sanırım , Reki burada mı ? Onu gördüğümü sanıyordum . "
Miya : Langa neden bahsediyorsun ?
Shadow : O çocuk buraya uğramadı bile .
Joe kalabalığa baktı ve Shadow'a döndü .
Joe : Şuradaki kim ? Şu ortada can çekişen ?
Shadow söze gireceği zaman Langa konuşmaya başladı :
Langa : R-reki buradasın , ben-
Ve sözünü tamamlayamadan gözleri kapanmıştı . Herkes korku ile bakarken Reki nefesini Langanın yanında almıştı .
Reki : Joe ! Cherry biriniz ambulansa haber versin lütfen alnından kan geliyor . Yalvarıyorum...
Cherry : Yetişemeyebil-
Reki : N-neden bahsediyorsun sen Cherry !
Cherry : Konuşmama izin verecek misin ?
Miya : Çabuk olun polisler geliyor gitmemiz gerekiyor .
Reki : Bana yardım edin onu taşımam için lütfen !
Uzaktan bir ses duyuldu :
" Havvama ne oldu ? "
Ve Reki sinir krizine girmiş bir şekilde çığlık attı...
Reki : Kes sesini ! Her şey senin yüzünden oldu . Havva ve Adem saçmalığıymış . Ondan uzak dur seni psikopat herif !
Joe : Langayı taşıyacağım , Adam ile uğraşmaya değmez .
Cherry : O eski Adam değil .
Miya : Hızlı olmamız l-
Arkadan bir korna sesi duyuldu :
Shadow : Sizi uyuşuklar hızlı hareket edin aracı hazırladım bile .
Reki : Teşekkür ederim .
Reki arabaya doğru yöneldiği sırada şu sözleri duydu :
Adam : Onunla tekrar görüşeceğim .
Gözlerindeki o umutsuz bakışlarla ve düşen gözyaşları ile arkasını döndü ve şunları ekledi Reki :
" Arkadaşımı senin gibi bir psikopata yedirmeye niyetli değilim "
Adam sadece bakıyordu .
Tadashi : Efendim gitmemiz gerek .
Adam : Biliyorum köpek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Lover boy | Langa X Reki
FanfictionReki o gece " sen ve ben artık iyi partnerler değiliz " dedi acı içinde...Peki ya şimdi ne olacaktı ?