3. Bölüm

1.3K 95 163
                                    

Dazai ile Chuuya'nın yumruğu çarpıştı.


"Suçlunun kim olduğunu söyle!"


"Olmaz!"


Chuuya, Dazai'nin cevabını bitirmesini beklemeden hızlıca yanaştı. Alttan güçlü bir yumruk attı.


Dazai zıpladı ve yumruktan kaçındı. Havada yuvarlandı, düşme hızını silahını aşağıya doğrultmak için kullandı.


Chuuya siyah metal çubuktan, yetişkin bir erkeğin boyunda olsa bile, korunmak için iki elini de kaldırdı. Dazai'nin zemine indiği andaki duraklamasından yararlandı, yağmur kadar hızlı bir yumruk attı.


"Suçlunun kim olduğunu anladığın falan yok!"


"Hayır, senin gibi bir ortaokul öğrencisine karşın gayet iyi anladım."


Bir seri yumruktan sonra, Dazai'nin savaşmaktan başka seçeneği kalmamıştı. Dazai geriledi, savaş alanının köşesine çekildi.


"Hadi! Hadisene! Savunma yapmak sana savaşı kazandırmaz!"


Sonunda Chuuya epey cüretkar bir yolu seçti, yumruğunu kaldırdı. Rakibini yerinde dikine döndüren güçlü bir teknikti ve havadayken Dazai'yi tekmeledi.


Ancak Dazai, Chuuya vurmadan önce aralarındaki mesafeyi açtı.


"Evet! Kötü oldu!"


Dazai düğmeye basar basmaz karakteri bir ışık yaydı. Savrulan metal çubuktan yakıcı bir ışık yayıldı ve Chuuya'nın karakterine vurdu.


"Hayır! Bekle!"


Chuuya'nın bağrışı, şiddetli elektronik seste kayboldu. İnen metal çubuk durmadı ve sayısız ışık ekranda yanıp söndü. Saldır, saldır, saldır, saldır. Saldırı bir fırtına gibi akın etti ve Chuuya şaşkınlıkla olan biteni seyretti.


En sonunda, Chuuya'nın bedeni Dazai'nin karakteri üstünde "zafer" kelimesi parlarken yere yığıldı.


"Ve son. Oyun yeteneklerinden bihaber miydin?"


"Kahretsin! Bir tur daha!"

İkisi şehir merkezindeki bir atari salonundaydılar. Her taraftan yüksek elektronik sesler ve müşterilerin konuşmaları duyuluyordu. İkisi oyun salonunda karşı karşıyaydılar ve bir dövüş oyununda kendilerini yarışmaya kaptırmışlardı.


"Bir kez daha savaşabiliriz ancak sonuç aynı olacak. Öyle görünmese de ellerim marifetlidir." dedi Dazai ellerini sallarken. "Şimdi... sözümüzü hatırladın mı? 'Kaybeden kazananın emirlerine itaatkar bir köpek gibi uyacak.' Sana ne yapsam acaba?"


"Kahretsin! Kazanacağımdan çok emindim...!"


Bungou Stray Dogs Dazai, Chuuya 15 Yaş Türkçe RomanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin