Previously on ~run or die~
• Η Αλεξα δεν ζει, γι'αυτό φταίει η συμμορία (αντίπαλη)
• Ο Ορέστης γυρίζει πισω στην Θεσσαλονίκη
• Λέει στον Άρη ότι ίσως η Αλινα ζει
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Άρης POV
~θεσσαλονικη~
Ένας χρόνος!
Ένας γαμημενος χρόνος.
Τίποτα τίποτα τίποτα
Δεν την βρήκα. Υστερα από εκείνη την νυχτα που με χαιρέτησε και βγήκα με τα παιδια δεν την ξαναειδα και από τι κατάλαβα ουτε πρόκειτε. Η Αλινα δεν ζει, εκεί οδηγουν όλα τα συμπεράσματα. Γι αυτό και σταμάτησα να την ψάχνω.
Μου λείπει ΠΟΛΥ αλλά το κρυβω. Το κρυβω με το να ασχολουμαι με την συμμορία όλη την μέρα και το βράδυ να γίνομαι ένας άλλος. Ένας άλλος Άρης. Ένα τέρας. Ένα τέρας που δεν υπολογιζει τίποτα και κανέναν, ειδικά το γυναικείο φύλο.
Εχω κανει τρομερά πράγματα και σε αυτά με είδαν και τα παιδια, τα αγόρια δεν ασχολήθηκαν πολυ με αυτό απλά μου τα εχωσαν. Τα κορίτσια όμως δεν θέλουν ουτε να με βλέπουν. Δεν τις αδικω όμως.
Εκείνη την νυχτα δεν ημουν καλά. Η Αλινα μου έλειπε, με είχε εξοργίσει ο άλλος ο παπαρας και έπειτα είχα και τον άλλον στα ποδια μου, έπρεπε να τον ξεφορτωθώ.
Οπότε κανόνισα μια συνάντηση με τον άλλον έξω από την συμμορία. Ήρθε το έπαιξα και καλά ότι ενδιαφέρομαι και όταν βρήκα την ευκαιρία και τον πυροβόλησα 2 φορές και ντεντ.
τότε άκουσα 3 γνωστές τσιρίδες και γυρισα και είδα τα παιδια...
Τα αγόρια μεν χαλαρά αλλά και σοκαρισμενοι που με είδαν να σκοτώνω κάποιον. Τα κορίτσια παλι έπαθαν ΣΟΚ και με κοιταγαν με τρόμο, με αηδία, με έκπληξη όλα τα συναισθήματα εκτός από χαρά φυσικά.
Ήταν την λάθος ώρα στο λάθος σημείο!
Από τοτε τα κορίτσια δεν μου μιλάνε και με το δίκιο τους με είδαν να σκοτώνω κάποιον.
Τα αγόρια προσπαθησαν να τις ηρεμήσουν και να τις αλλάξουν γνώμη αλλά έμειναν κάθετες. Αν και δεν με νοιάζει.
Αυτή την στιγμή ετοιμαζομαι να κάνω μια επίσκεψη, οχι μόνος μου φυσικά με τον Αλεξ, θα πάμε να διαρρηξουμε το γραφείο του Μάνου. Σίγουρα θα υπάρχουν πολύτιμες πληροφοριες. Θέλω να τον καταστρέψω και τώρα έχω βρει τον τρόπο.
YOU ARE READING
~run or die~ 2
Fanfiction~αποσπασμα~ Αλ- ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΑΡΗ- λέω και με κολλάει στον τοίχο Αρ- ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΞΑΝΑ ΠΕΣ ΤΟ ΑΛΙΝΑΚΙ- Αλ- είσαι και κουφός αλλά στο ξανα λέω αφου θες. ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΑΡΗ- λέω και με σφίγγει πιο πολυ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Για να καταλάβετε τ...