פייפר ופרנק.
"אמת או חובה?" שאלה פייפר.
"אמת." ענה פרנק.
"אמת שאתה חשבת על הייזל בצורה רומנטית מהשנייה שפגשת אותה?" שאלה פייפר. פרנק קצת הסמיק.
"לא הייתי אומר מהשנייה שפגשתי אותה, אבל לא כל כך הרבה זמן." הוא אמר וגירד קצת בעורפו. הייזל חיבקה אותו.
"חמוד." אמרה פייפר וסובבה את הבקבוק.
הבקבוק נעצר על ליאו וג'ייסון.
"אמת או חובה?" שאל ליאו.
"אמת." ענה ג'ייסון.
"פחדן, הבנתי. אמת שאתה - אוף נו, נגמרו לי הרעיונות, מישהו עזרה?" שאל ליאו קצת חסר אונים.
"בעצם, יש לי. מה ניקו מסתיר?" הוא שאל לבסוף.
ג'ייסון הסתכל על ניקו, שפתאום שם לב כמה הרצפה מעניינת.
"אני..זה לא הוגן, אם ניקו ירצה לספר את זה אז הוא יספר את זה." אמר ג'ייסון. ניקו המשיך לבהות ברצפה, ונשך לעצמו את השפה.
"ג'ייסון, יש חוקים למשחק הזה." אמרה פייפר. ניקו היה כולו אדם, והיה נראה כאילו הוא רוצה שהאדמה פשוט תבלע אותו.
"ניקו, אני חושבת... אני חושבת שאתה יכול לספר להם, באמת." אמרה ריינה.
"אני, אני, אוף, זה החובה של ג'ייסון, שהוא יספר." אמר ניקו.
"טוב...אם אתה מוכן שאני אספר..." אמר ג'ייסון והיה אפשר לראות שהוא ממש לא נינוח.
"ניקו, הוא..." הוא התחיל לענות, אבל לא התעכב יותר מדי.
"הוא הומו, בסדר? הוא היה דלוק עלי במשך שנים, זה הכל." המשיך אותו פרסי שכבר די איבד סבלנות, וניקו פשוט המשיך לבהות ברצפה.
קצת מבטים מופתעים מהצד של ליאו, פרנק לא כל כך הגיב לזה, אבל הייזל, טוב... הייזל בכתה.
"ניקו, למה לא סיפרת לי? אני, אני הייתי עוזרת לך." צעקה עליו הייזל.
"תקשיבי, הייזל, אני לא יודע איך פרסי, אנבת' וריינה יודעים, אבל לי הוא לא סיפר, קופידון הכריח אותו להגיד את זה, ואני פשוט הייתי שם, זה היה לו ממש קשה." אמר ג'ייסון.
"גם לי הוא לא סיפר, טוב, מה שקרה שם זה סיפור ארוך לפעם אחרת." אמרה ריינה.
"טוב, מספיק לרחם עלי, בבקשה, בואו פשוט נמשיך במשחק." אמר ניקו.
הייזל ניגבה כמה דמעות מעיניה וסובבה את הבקבוק.
YOU ARE READING
חצוי או חובה
Humor#גמור דבילי ברמות, אני מצטער. כאילו ראיתי כזה, וזה כאילו, טוב, זה דבילי ולא הגיוני מכל כך הרבה בחינות. אנבת' לעולם לא תשחק בזה, וגם לא פרנק, וגם לא אף אחד. וזה כאילו, טוב, אני רוצה לעשות את זה גם עם השבעה וניקו וריינה, כי, טוב, כי זה הגיוני, אבל אי...