Per. Odyn
Widzę Thora jak klęczy, a wokół niego pełza wąż Midgardu, Jormungard.
-Thorze przegrałeś, a teraz skonasz!!!
Ryknął atakując Thora i zjadając go w całości. W oczach Thora ujrzałem wściekłość z powodu jego niemocy w chwili, gdy Jormungard go pochłaniał.
Po chwili ujrzałem Widara i jak walczy z Fenrirem, lecz bez ręki.
-Twój ojciec umarł, a teraz ty podzielisz jego los!!! Nasze zwycięstwo jest już pewne!!!
Ryknął po czym skoczył w stronę Widara, a on ledwo uniknął jego ataku, lecz po chwili z nieba spadła zielona ciesz, a wtedy Widar spojrzał w niebo i na jego twarzy widać było strach z powodu tego co tam ujrzał, po tym odskoczył, a w miejsce gdzie niedawno stał uderzył głową Jormungard z otwartym pyskiem.
-Ragnarok będzie kresem bogów i początkiem nowej władzy!! Umrzyj Widarze i dołącz do swych braci i!! Ojca!!!
Ryknął Jormungard ponownie atakując Widara, a w między czasie Fenrir podbiegł za niego i zaatakował od tyłu co uniemożliwiło mu ucieczkę, Fenrir wepchnął Widara do paszczy Jormungara.
Po chwili ujrzałem Tyra walczącego z Ognistymi Olbrzymami, które spychały go do defensywy jednoręki bóg z każdą chwilą stawał się coraz słabszy, a temu przyglądał się Garm.
-Auuuuuuu!!!
Zawył, a następnie skoczył do gardła Tyra, a Ogniste Olbrzymy spaliły rękę Jednorękiego Boga, aby nic już nie mógł zrobić.
-Aaaa!!!
Krzyknął gdy był rozdzierany na strzępy przez Garma, a po chwili ujrzałem Surtra jak zabija swym mieczem walczących, a po chwili ujrzałem tron, na którym zasiadał Dragen, a wokół niego siedziały wszystkie jego oblubienice.
Po chwili do niego przyszedł jeden z Thursów i klęknął przed nim.
-Panie, za niedługo nadejdzie nasze zwycięstwo.
-Dobrze.
Odpowiedział z uśmiechem, a następnie Olbrzym odszedł, a do sali wszedł Loki.
-Widzę, że czas miło Ci mija, wezwałeś Ragnarok, zasiadłeś na tronie, a teraz będziesz władcą świata.
-Twój plan się spełnił, mam rację?
-Tak, masz rację. Ha ha ha!!
***
-Ojcze, co widziałeś?
Zapytał się mnie Thor gdy się przebudziłem.
-Ragnarok...
-Ponownie?
-Tak i nie...
-Co masz na myśli?
-Tym razem wszyscy przegraliśmy, wszyscy umarliśmy, nie zabraliśmy żadnego Olbrzyma z sobą.
-Co się stało?
-Dragen nimi rządził.
-Dragen?
-Tak...
-Powstrzymam go.
-Zrób to, bo inaczej wszyscy zginiemy, a Olbrzymy zwyciężą.
Powiedziałem. Po tym szybko wyszedł, aby zmierzyć się z Dragenem Bogiem Smoków.
Per. Dragen
Lecę wraz z dziewczynami do Leża Snów, aby odpocząć, gdy nagle coś mnie uderzyło i zleciałem z Szczerbatka i uderzyłem w ziemię.
Gdy spojrzałem na to co mnie uderzyło zobaczyłem Mjolnir.
CZYTASZ
/Czkawka Następca Dragnata\
FanficFanfiction do Jak Wytresować Smoka. Będą istoty fantastyczne. Sączysmark i Czkawka są kuzynami. Czkawka Haddock III narodził się na wyspie Berk jako syn wodza. Jest tam poniżany i bity przez swoich rówieśników z tej wyspy i innych mieszkańców, a n...