sooyaaa: Bir dakika, bir dakika şimdi doğru mu anlamışım kontrol etmeliyim.
sooyaaa: Sen kendini gizleyen, kim olduğunu hatta cinsiyetini bile bilmediğim bir anonimsin.
sooyaaa: Üstelik benden haz etmiyorsun ama benim gibi olmak senin deyiminle "Umursamaz ve bencil" olmak istiyorsun.
sooyaaa: Bunun içinse
hangi kafaylaysa benden
yardım istiyorsun değil mi?ugly_boy: Evet doğru anlamışsın.
ugly_boy: En azından tekrar yazmak zorunda kalmayacağım.
ugly_boy: Cinsiyetime gelince, kullanıcı adımdan belli olmuyor mu?
sooyaaa: Kullanıcı adına karşı
cinsinin ismini yazman
hatta resmini koyman zor olmaz.ugly_boy: Her neyse cinsiyetime inanmana gerek yok.
ugly_boy: Ruhum yoruldu artık benimde her insan gibi gerçekten gülümsemeye ihtiyacım var.
sooyaaa: Peki neden benden
yardım istiyorsun?sooyaaa: Yani neden bir
başkasından değil?ugly_boy: Seni uzun zamandır gözlemliyorum.
ugly_boy: Gülümsemesi gerçek ve mutlu olan birine ihtiyacım vardı.
ugly_boy: Ben hiç gülümseyen biri değilimdir. Gülümsediğimde de hiç gerçek değildir.
ugly_boy: Bu sebeple senin gülümsemenin ve mutluluğunun gerçek olduğunu anlayabildim. Sahte olsaydı kendime dayanarak hemen anlayabilirdim.
ugly_boy: İnsan kendisi gibi olanı kolay anlıyor.
Sen benim gibi değilsin.ugly_boy: Yani bana yardım edebilecek tek kişi sensin.
sooyaaa: Bak takdir
edersin ki seni tanımıyorum.sooyaaa: Dolayısıyla sana hemen güvenip her dediğine
tamam dememi bekleme.sooyaaa: Şuan klavyenin öbür ucunda benimle dalga geçip geçmediğini bilemem öyle değil mi?
sooyaaa: Kaç yaşındasın onu bile bilmiyorum.
ugly_boy: Sende haklısın.
ugly_boy: Aynı yaştayız, aynı okuldayız ve erkeğim.
ugly_boy: Bunları bilmen yeterli.
sooyaaa: Gerçekten
hiç mutlu olmadın mı?sooyaaa: Belkide ergenlik dönemi hormonlarına kendini
kaptırarak dünyadaki
en mutsuz insan
olduğunu falan
düşünüyorsundur.ugly_boy: Bu öyle bir şey değil. Ben mutluluğa sandığından daha uzağım.
sooyaaa: Gerçekten
mutluluk bu kadar
önemli mi?sooyaaa: Neden bu
kadar mutlu olmak
istiyorsun?ugly_boy: Çünkü yaşamak istiyorum.
ugly_boy: Ölmek istemiyorum ama ölmem gerekiyormuş gibi hissediyorum.
ugly_boy: Onlara istediklerini vermek istemiyorum fakat ruhum çok yoruldu.
ugly_boy: Gerçekten ben ölürsem hayatları daha güzel olur mu? (görüldü✔✔)
☆☆☆
Okuduğunuz için teşekkürler.
Oy vermeyi unutmayın.🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boy With Pink Heart // Namsoo
FanficKim Namjoon, mutluluğu arayan hayatındaki herkesin dışladığı yaralı bir gençti. Tek başına hayatındaki zorlukların üstesinden gelemeyeceğini fark ettiğinde Kim Jisoo' dan yardım ister. Peki Kim Jisoo bu yaralı gence yardım edebilecek miydi?