Stáli jsme na parkovišti a dívali se jak starej Pětka skládá pistoli. Mladej Pětka vypadal divně, asi na něj až moc působí ta psychóza z paradoxu. „Pětko, můžeš mi připomenou, co že je 7. Krok psychózy z paradoxu?" zeptal se Luther a hrál si s prsty. „Vražedné sklony." odpověděl Pětka a vypadal, že starýho Pětku chce zabít. „Nojo. Sakra." řekl Luther. „Musím mu vzít ten kufřík." řekl Pětka a pomalu odcházel pro kufřík, který byl u starýho Pětky. „Pětko, ne-" zašeptal Luther. „Pozdě." řekla jsem a Pětka se plýžil ke starýmu Pětkovi. Pětka se teleportoval ke starýmu Pětkovi. Ale starý Pětka se teleportoval místo mladýho Pětky.
„A sakra." řekli jsme s Lutherem naráz. Starej Pětka mířil na mladýho Pětku pistolí. „Stačí! Teď tu velím já. Začněte se chovat jako dospělí!" řekl Luther a vzal starýmu Pětkovi pistol z ruky.
„Uděláš to?" zeptal se Pětka. „Posluž si." řekl starý Pětka a mladý Pětka kopnul Luther do rozkroku. Potom se Pětka se starým Pětkou začali bít. Dlouho se prali. Já jim to přála, alespoň Pětka nebude naštvanej a vybije se jim energie a dají pokoj. Teleportovali se těsně u mě ale naštěstí mě netrefili.
Potom znova kopli Luthera a to u mě přestalo bavit. „MŮŽETE PŘESTAT?!" zakřičela jsem na ně. „PŘESTAŇTE SE CHOVAT JAK DĚTI!" pokračovala jsem. Přestali. „Děkuji. Teď otevři ten portál." řekla jsem a oba Pětkové na mě udiveně zírali. Pak se Pětka sebral a vytvořil portál. Luther pro jistotu držel zbraň. „Jdi k tomu portálu." řekl Pětka a poukázal na portál, který vytvořil.
„Fajn, ale chci číslo. Nehodlám bejt poďobanej puberťák." řekl starej Pětka a čekal na Pětkovu odpověď. „Byl to překlep. U čísla jsme špatně spočítali desetinou čárku." řekl Pětka. „Mělo to být 0,59." řekl Pětka. „A jo, doprdele." vypadlo že starého Pětky. „A teď jdi." poručil Pětka. Najednou se z portálu vyřítil hasící přístroj. Trefil Luthera. Všichni jsme hned obrátili podled na kufřík.
Všichni jsme se za ním ohnali. Kufřík jsem pevně držela ale starej Pětka byl silnější. „Pětko, portál!" vykřikla jsem. Najednou se Luther vzbudil a starého Pětku kopnul do portálu. „To by bylo." řekla jsem a protřepala si ruce. „Zvládli jsme to!" zajásal Luther. „Kufřík, vy idioti." řekl Pětka a procházel se po parkovišti. „A do hajzlu." řekla jsem a chytla se za hlavu. „Oh, ne." řekl Pětka a zaběhl k plotu. Musel si vzít ještě jeden menší kufřík co tu po starém Pětkovi zůstal. Stoupl si na něj a podíval se zaplot. I když nám s Pětkou bylo osmapadesát, byli jsme stále ve třinácti letém těle, tudíž jsme malí prcci. „Luthere?" zeptala jsem se. „No?" odpověděl a já k němu natáhla ruce. „Zvedneš mě?" řekla jsem a udělala na něj psí oči. On ty své ale protočil. „Opičáku nic nevidím, můžeš mě zvednout? Prosím." řekla jsem a on se na mě zamračil. Pak mě stejně zvedl. Uličkou projížděl Kennedy. „Blbej Diego." řekl Pětka, když zaměřil běžícího Diega.
Výstřel zazněl. Lidé se rozeběhli pryč.
*Je to velmi znepokojující zpráva. Člověk, kterého jsme milovali, již není mezi námi.* ozvalo se z televize. *Také prosíme o nalezení těchto pachatelů: Vanya Hargreevesová zavraždila několik lidí z FBI. Diego Hargreeves nedávno utekl z blázince. Luther Hargreeves je členem boxerů přezdívaný pod názvem:King-Kong. Allison Chestnatová je součástí nedávného protestu a nakonec Klaus, kontroverzní vůdce kultu a taky známí jako neplatič daní. Veřejnost také žádá o pomoc hledání, těchto neznámích dětí, které by mohli být součástí této teroristické buňky.* „Mají pravdu. Spoustu času se s vámi cítím jako rukojmí." řekl Pětka. „Souhlasím." řekla jsem a odešla si dělat kafe. Po chvíli za mnou přišla i Vanya. Ukázala, že jde jen zavolat. „Sisi, proč nezvedáš telefon?" zeptala se Vanya potichu. Pak se jí něco stalo. Jako kdyby jí něco dalo náznak že má jít. „Vanyo, jsi v pořádku?" zeptala jsem se. „Musím za Harlenem." odpověděla Vanya a já šla za ní. Kafe jsem bohužel musela nechat na stolku.
Šla jsem po schodech a Vanya už tam mluvila s jejími sourozenci. „Utopil se a já ho nějak přivedla k životu a teď jsme asi propojení." řekla Vanya a vypadala vyděšeně. „Ale, jak?" zeptal se Luther. „Nevím. Ale vím že potřebuji vaší pomoc. Poprvé v životě na to nechci být sama." řekla Vanya a vypadalo to že jí to vyjde. „Vážně mě to mrzí, ale teď máme jiné starosti." řekl Diego a ruce si dal v kříž. „Pro jednou s Diegem musím souhlasit. Musíme vymyslet, co bude další." řekl Pětka a já se na něj zamračila. Když už se hádají proč se nemůžu přidat? „Hele víte vy co? Já jdu s Vanyou, protože nehodlám tady řešit nějaký kraviny ohledně mrtvého prezidenta. Nebudu se schovávat, jen kvůli tomu, že jsme v televizi. A je mi jedno, že jsme nejhledanější lidi v Dallasu. Harlen nás potřebuje. Tak někdy kruci zapojte ty svý mozky a přemýšlejte." řekla jsem a odešla s Vanyou.
Sedli jsme si do auta a chtěli nastartovat, když v tom se otevřeli zadní dveře a do auta si sedl Klaus. „Nojo, Ben že? Odešel do světla." řekl Klaus a vypadal poněkud smutně. „Vyměnil jeho život za můj. Zachránil svět." řekla Vanya a otočila se od volantu ke Klausovi. „Pf, vejtaha. Neříkal čirou náhodnou něco o mně?" zeptal se Klaus a prohrábl si vlasy. „Říkal že se bál odejít do světla, nezůstal tu kvůli tobě." odpověděl Vanya. „To je ale mála krysa. Po celý život jsem si myslel, že za mou blbost přišel o svůj lístek do nebe." řekl Klaus a najednou se znova otevřeli zadní dveře.
„Máš tu ještě dvě místa?" zeptala se Allison. „Nechápu to." odpověděla Vanya. „Než umřeme alespoň uděláme dobrý skutek. A kdyby nám Linda nepromluvila do duše, nejeli bychom." řekl Diego. Otevřeli se dveře vedle mě, tudíž dveře spolujezdce. „Pětko to-" „Já vím mám to u tebe." přerušil Vanyu Pětka. Pak se podíval na mě. „Děcka sedí v zadu." řekl a já po něm vyjela. „No tak to teda ne, padej do zadu." řekla jsem a svalila ho na zadní sedadlo za ostatními. Pak se otevřel kufr. Sedl si do něj Luther a zadní část auta se skoro propadla. „Jediný slovo o tlustoprdech a mizím." řekl Luther a všichni jsme se zasmáli.
Vanya nás odvezla na nějakou farmu. Tam jsme zaparkovali a vystoupili.
V sobotu vydám poslední díl, protože tím také zakončím 2. sérii a pak až vydají 3. sérii, já vydám další díly. Takže tuto knížku uzavřu a pak si najdete na mém účtě pokračování pod názvem: 🥺Betrayal🥺[2]. 🙃
ČTEŠ
[]Betrayal[]{1}
FantasyDívka která byla unesena komisí, ztratila vzpomínky. Kdyby si alespoň vzpomněla co se stalo před tím. Třeba pozná i svou pravou lásku. Umístění: 23.únor- #3-tua 23.únor- #8-fivehargreeves 7.březen-#1-number