Софія зітхнула, глянула на млосно-білі стіни, що поволі погойдувалися в лікарняних сутінках.
Після чергової операції вона почувала себе, наче воскреслий мрець. Мрець, якого залишили животіти в задушливому склепі. А ці останні роки її склепом була лікарняна палата.
Відтоді як прокинулася від коми, вона завжди стирчала у стінах лікарні, лише раз їй вистачило хоробрості втекти до міста. Тоді ж вона зустріла Данила.
Тепер Софія дуже шкодувала про ту втечу. Що та принесла їй, окрім гіркоти на серці та жалю за втраченою мрією?
Діставшись палати, вона сяк-так вмостилась на ліжку та нарешті заплющила очі. Вона мусить відпочити. Шалена втома всоталася в кожен м'яз кволого тіла, в кожну клітиночку, в кожну її думку.
«Можливо, він навідає мене?» — марні сподівання.
Софія гірко посміхнулася, натягла білу ковдру на бліді ноги. Вона дуже схудла за ці дні, нагадувала радше скелет обтягнутий шкірою, а не живу людину.
Звісно, що Данило зник з її життя – якщо це можна назвати життям, заразом з батьками, родичами та друзями. Їм всім просто набридло піклуватися, навідувати, згадувати.
Аби не зненавидіти увесь світ, вона змушувала себе пробачати.
"Зрозумій та пробач" – це була її щоденна мантра.
У батьків тепер нова дитина – Даринка. Здорова, кумедна сіроока бешкетниця. У друзів – університет, студентське життя. У колись найкращої подруги навчання в Європі. А в Данила?..
Вона зітхнула. Яке їй діло до того, де він та чому не відповідає на дзвінки та повідомлення, чому не приїхав її навідати, хоча обіцяв? Тримав її за руку, як стався приступ – і пообіцяв.
Загалом, їхня зустріч – то просто випадковість. Дарунок долі на три коротких дні. Компенсація за роки змарнованого життя. Краще думати саме так.
Не лишилося нікого, лише уламки та спогади.
Лише три сповнених радості та надії дні. От що вона отримала, та розбите серце. Їй просто дали зрозуміти, що таким "напівмертвим" немає місця у новому житті.
Софія витяглась на ліжку, склала руки на грудях так, як робили фараони в давнину, коли їх клали у саркофаг.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Місто спогадів : Карма
Misteri / ThrillerХодить легенда, що поза часом і простором існує примарне місто "Дрімфог". Наповнюють його безликі привиди, а керують усім містичні й загадкові істоти, які полюбляють копирсатися у чужих душах. Час від часу місто з'являється і на нашій Землі. І ніхто...