A bál után Cygnus, Druella, Colette és Alexandre a leültek a nappaliban, hogy megbeszéljék azt a témát, amit a Lestrange házaspár bejelentett.
– Szóval, öreg, mit akarsz mondani nekem, és a feleségemnek? Már nagyon türelmetlen vagyok! –fontoskodott Cygnus.
– Azért vagyunk itt, mert Colettetal házasságot szeretnénk megbeszélni Bella lányod, és a mi Rodolphusunk között. Nagyon kívánatos, és jövedelmező frigy volna. Mindkettő család a legtiszteletreméltóbb, és a legősibb aranyvérű családok közé tartozik, és tagja a Szent Huszonnyolcnak – Adja elő a javaslatot Alexandre.
Az ötletre Cygnus megdermed. A csak egy hete született drága kislányát már egy évvel idősebb fiú jövendőbeli feleségének kérték. Mélyen, belül, tudta, érezte, hogy a lánya harcos lesz, vezető, és nem pusztán tisztavérű háziasszony, ő, Cygus pedig büszke lesz rá. De azt is tudta, hogy egy kiváló házasság lesz a legjobb a kis Bellának, és a Lestrange család ajánlata Cygnusnál a kiválónál is jobb partinak számított.
–Elfogadom az ajánlatodat, Alexandre – szólalt meg végül hosszas gondolkodás után. – De, ha a fiad a jövőben meg fogja bántani a hercegnőmet, akkor megölöm. – A lehető legegyértelműbben fogalmazott, és úgy tűnt, a Lestrange házaspár megértette, így a jövőbeli házasság megköttetett.
Miután a vendégek elmentek, és a házaspár lefeküdt, kezdetét vette a veszekedés.
– Most már elmondod, hogy miért ígérted a lányunkat feleségül Lestrangenek? – fordult Druella Dühösen Cygnushoz. – Nem értelek... Még csak egy hete született, és te máris...
– Ó, fogd be a szádat! – förmed rá idegesen Cygnus, aztán lenyugtatja magát, és hideg, határozott hangnemben folytatja. – Ebbe nincs beleszólásod. Ő a lányunk, a Black ház tagja, én pedig a családunk feje, és jogom van dönteni a jövőjéről.
– Tudom, csak azt azt mondtam, hogy nem fair, hogy a lányunk nem választhat magának férjet! Nem ezt a jövőt érdemli!
– Jól döntöttem. Én mindig jól döntök. És ez az utolsó szavam. Jó éjt Druella.
– Hát persze... – sóhajt Druella. – Neked is.
És akkor a pár, egymásra, és közös lányuk, Bella jövőjére gondolva elaludt.
Újra itt vagyok. Először is, boldog karácsonyt mindenkinek. Az elmúlt napokban nem tudtam, hogyan folytassam ezt a történetet, de most már igen, úgyhogy itt is van. Ha valami hibát találsz, kérlek kommentelj, és javítom.
Csókok
Bellatrixlestrange48
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Na, itt is vagyok a következő résszel. Remélem tetszett nektek. Sajnálom, hogy ilyen sokáig várattalak vele titeket. Ha bármit elrontottam, légyszi jelezzétek kommentben!
Voteknek, kommenteknek örülnék.
Igyekszem a következővel, addig is, jó wattpadozást!
HermiGinTrox/Ondratalia
YOU ARE READING
A Halálfaló élete
FanfictionBellatrix Lestrange, leánykori nevén Black, a legerősebb sötét boszorkány, akit ismerünk. A Sötét Nagyúr leghűségesebb halálfalója. Az egyik legmegosztóbb karakter, sokan gyűlölik, de jópár hozzám hasonló elvetemült rajongó szereti őt. De milyen vol...