Ennek a történetnek egyetlen általam kitalált szereplője sincs, őket mind a Harry Potterből, és J.K.Rowlingtól vettem kölcsön, csak néhány nevet találtam ki, amit az írónő nem említett.
Borús nap volt, Cygnus Black egy karosszékben ült, amikor egy nő kiabált ki abból a szobából, ahol a felesége feküdt.
- Lány!
Cygnus dühös lett. Berontott a helyiségbe, ahonnan a (nő kiszólt), hogy kérdőre vonja a feleségét. Amikor azonban először meglátta kislányát Druella karjaiban, kegyetlen szívét melegség öntötte el. Számára a csecsemő volt a legszebb lény, akit valaha látott.
- Hogy szeretnéd nevezni? - szólalt meg a felesége halk hangon, félbeszakítva gondolatait. Egy pillanatra elhallgatott, mert egy fiúnevet talált ki, de néhány perc múlva eredményre jut.
- Bellának hívjuk, mint az Orion legfényesebb csillagát.
- Bella Black? - ízlelgette a nevet Druella.
- Bellatrix Black. - egészítette ki Cygnus, miközben elragadtatva nézte a csöppséget.
Egy héttel később Cygnus és Druella bált szerveztek, amire meghívták Anglia legtisztább vérű, legbefolyásosabb, leggazdagabb családjait, hogy a kis Bellatrix Black méltó fogadtatásban részesüljön. Az estélyen boldogan csevegtek néhány barátjukkal, amikor Alexandre Lestrange, és felesége, Colette érkezése félbeszakította őket. A Házaspárral együtt, egy éves elsőszülött fiuk, Rodolphus Lestrange is tiszteletét tette a Black kúrián. Aleandre rögtön Cygnus társaságát kereste.
- Jó estét, Cygnus! Gratulálunk a neked, és Druellának, Bellatrixból biztosan gyönyörű lány lesz, ha felnő. - szólítja meg.
- Köszönöm, és a feleségemnek is átadom. Én is így gondolom, bár a lányom már most is gyönyörű. Mi ilyen fontos? - kérdez rá Cygnus udvariasan, és nyugodt hangon. Persze, pontosan tudta, mi lehet ilyen sürgős Alexandrenek, de a gondolat cseppet sem tetszik neki.
_______________________________________________________________________________
A szerző megjegyzése: Sziasztok! Olasz lány vagyok, aki megpróbált angolul írni. Három történetem már van, de olaszul, ezért most kipróbáltam angolul. Mi a véleményed? Jó, vagy rossz ötlet? Kommenteket szívesen fogadok.
Csók: BellatrixLestrange48
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Sziasztok!
Ez itt életem első fordítása, szóval légyszi, legyetek elnézőek. Ha bármi megjegyzésed, mondanivalód lenne, ne tartsd magadban, vár a komment-szekció!
Igyekszem a következő résszel, addig is jó wattpadozást!
HermiGinTrix/Ondratalia
YOU ARE READING
A Halálfaló élete
FanfictionBellatrix Lestrange, leánykori nevén Black, a legerősebb sötét boszorkány, akit ismerünk. A Sötét Nagyúr leghűségesebb halálfalója. Az egyik legmegosztóbb karakter, sokan gyűlölik, de jópár hozzám hasonló elvetemült rajongó szereti őt. De milyen vol...